O XAΣΑΠΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΙΒΑΛΟΣ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΚΟΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ, αυτην την στιγμη (Κυριακη ωρα 7,30μ.μ.) προπαγανδιζει στην Κρατικη τηλεορασι, υπερ των ΚΑΝΙΒΑΛΙΚΩΝ μεταμοσχευσεων.
"Ειμεθα αλληλων μελη ολοι οι ανθρωποι και ο ενας μπορει και πρεπει να κομματιαζει τον εαυτο του και να τον δινει στον αλλο", ειπε.
ΑΙΣΧΟΣ. ΑΙΣΧΟΣ. ΑΙΣΧΟΣ.
Με ποιο δικαιωμα, ο αφηνιασμενος αυτος ρασοφορος και χωρις να εχη αποφανθη καποια Συνοδος υφαρπαζει την εγκρισι της και βγαινει στα καναλια και προπαγανδιζει υπερ των Μεταμοσχευσεων;
Δεν υπαρχει καποια αρχη και καποια εξουσια να τον σταματηση, τον ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟ;
Υπαρχει διοικουσα "εκκλησια";
ΤΙΠΟΤΑ δεν ΥΠΑΡΧΕΙ.
Μουμιες και μονον υπαρχουν.
Εγκληματιες ρασοφοροι και μονον υπαρχουν.
Δολοφονοι ασθενων ανθρωπων που πεφτουν επανω τους σαν ζομπι και σαν κανιβαλοι και τους κατακρεουργουν και τους κατακομματιαζουν.
Δεν υπαρχει εγκεφαλικος θανατος.
Υπαρχει ΜΟΝΟ ΚΑΡΔΙΑΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ.
ΑΙΣΧΟΣ. ΑΙΣΧΟΣ. ΑΙΣΧΟΣ.
Ξυπνηστε Ελληνες και Ελληνιδες.
Μας πηραν τους μισθους και τις συνταξεις μας.
Μας παιρνουν τις περιουσιες μας.
Τωρα αποφασισαν να μας παρουν και τα σωματα μας και τα σωματα των παιδιων μας.
Ξ Ε Σ Η Κ Ω Θ Ε Ι Τ Ε.
Γεμισαμε ΚΑΝΙΒΑΛΟΥΣ.
Πολιτικους ΚΑΝΙΒΑΛΟΥΣ.
Ιατρικους ΚΑΝΙΒΑΛΟΥΣ.
Εκκλησιαστικους ΚΑΝΙΒΑΛΟΥΣ..
ΟΛΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ,
ΟΛΑ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ,
ΟΛΑ ΚΑΤΑΚΟΜΜΑΤΙΑΖΟΝΤΑΙ,
ΟΛΑ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ.
Ε Π Α Ν Α Σ Τ Α Τ Η Σ Τ Ε.
==================
Η ταχεία βιοψία
και η ταχεία διάγνωση
του εγκεφαλικού θανάτου
του ιατρου κ. Κυπριανου Χριστοδουλιδη
Σάββατο, 30 Μαρτίου 2013, και η κρατική ΝΕΤ παρουσιάζει σε επανάληψη εκπομπή για τις Μεταμοσχεύσεις.
Καλεσμένοι ο ιατρός πρόεδρος του ΕΟΜ κύριος Χατζής, ο μητροπολίτης Μεσογαίας/Λαυρεωτικής Νικόλαος Χατζηνικολάου και μια νεαρά, λήπτρια οργάνου καρδιάς.
Την εκπομπή
συντονίζουν δυο γυναίκες δημοσιογράφοι.
Η διαφωτιστική προπαγάνδα των Μεταμοσχεύσεων σε επανάληψη και σε όλο το μεγαλείο.
Η κρατική ΝΕΤ ουδέποτε θα διανοείτο να εκθέσει απόψεις εντελώς διαφορετικές.
Ίσως, επειδή εκθέτουν ανεπανόρθωτα το ευλογούμενο υπό της εκκλησίας έργο της επιστήμης.
Η ενημέρωση μονόπλευρη όπως πάντα, αφήνει στην άκρη ερωτήματα που μόνο ένας γνώστης του αντικειμένου από επιστημονικής, αλλά και θεολογικής, πλευράς θα μπορούσε να θέσει.
Τα κρίσιμα ερωτήματα ελαχιστοποιούνται από τις δυο δημοσιογράφους και μειώνονται ακόμη περισσότερο, με τις κατευθύνσεις - το λιγότερο αδέξιες και απαράδεκτες - που δίνουν οι καλεσμένοι ομιλητές.
Όλα όμως παρακάμπτονται και διαγράφονται με την παρουσία της νεαρής λήπτριας του οργάνου.
Που έζησε, ενώ κάποιος άλλος πέθανε λίγο πριν της ώρας του.
Τα μηχανήματα χρησιμοποιήθηκαν για να τον σώσουν ταχέως, αν και η κατάσταση του ασθενή μόνο ταχύτητα δεν χρειαζόταν.
Όπως ακριβώς συμβαίνει με την ταχεία βιοψία, σήμερα έχουμε και την ταχεία διάγνωση του εγκεφαλικού θανάτου.
Βέβαια, ουδεμία η ομοιότης της ταχείας βιοψίας με την ταχεία διάγνωση του νεοθανάτου.
Η πρώτη αποσκοπεί μεν στην άμεση διάγνωση, για να γνωρίζει όμως ο χειρουργός αν πρέπει να προβεί σε μείζονα χειρουργική επέμβαση ή όχι.
Στη δεύτερη περίπτωση, δηλαδή του εγκεφαλικού θανάτου, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.
Είναι πολύ πιο σύνθετα και περίπλοκα.
Διότι έχουμε στα μηχανήματα έναν άρρωστο διασωληνωμένο, τον οποίο προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε θεραπευτικά (με ό,τι διαθέτουμε), παράλληλα όμως βρίσκεται σε κατάσταση νωτιαίας καταπληξίας ή άλλου είδους τραυματικής αιτιολογίας shock (εγκεφαλική θλάση).
Η διάγνωση στις περιπτώσεις αυτές δεν μπορεί να είναι ταχεία.
Χρειάζεται χρόνος για να εκτιμηθεί η θεραπευτική αγωγή, αλλά και η διάγνωση, ως προς το μέγεθος και την έκταση της βλάβης.
Αυτός όμως ο χρόνος δεν παρέχεται στους ασθενείς με τραυματικό shock.
Επείγει οι εντατικολόγοι γιατροί να θέσουν γρήγορα και άμεσα, αν και αυτό είναι λίαν δύσκολο, τη διάγνωση του εγκεφαλικού θανάτου.
Για να μην μακραίνει ο λόγος, δεν θα εκθέσω τις αιτίες που καθιστούν δύσκολο το έργο της άμεσης διάγνωσης του νέου είδους θανάτου.
Θα γράψω μόνο ότι, τα διαγνωστικά τεστ στα οποία υποβάλλονται οι ασθενείς αυτοί, πιστοποιούν με έμμεσο τρόπο - συγκριτικά με τη βιοψία - και όχι άμεσο, την έκταση της εγκεφαλικής βλάβης.
Ειδικότερα του στελέχους και δεν αναφέρομαι στις περιπτώσεις όπου έχουμε έκχυση της εγκεφαλικής ουσίας ή τραύμα δια πυροβόλου.
Ασφαλώς, εδώ, η μονάδα εντατικής δεν έχει κανένα λόγο.
Συνεπώς, ουδεμία σχέση μπορεί να υπάρξει μεταξύ της ταχείας βιοψίας και της ταχείας διάγνωσης του εγκεφαλικού θανάτου.
Προφανές λοιπόν είναι ότι οι ασθενείς με τραυματικό shock πρέπει να διαγνωστούν ταχύτατα ως πάσχοντες από εγκεφαλικό θάνατο.
Διότι όσο περνά η ώρα τα όργανα αρχίζουν να χαλάνε λόγω "νευροτρόπων ορμονών", όπως ομολόγησε ο πρόεδρος του ΕΟΜ κ. Χατζής.
ΣΧΟΛΙΟ :
ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΡΝΕΙΑΣ;
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΕΞ;
ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ;
Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΣ;
ΔΕΝ ΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΩΝ ΑΧΡΑΝΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ;
ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ΔΕΝ ΜΕΤΕΧΕΙ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ, ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΟΥ ΚΑΘ'ΕΝΟΣ;
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΑΒΑΠΤΙΣΤΟΣ;
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ Ο ΜΕΓΑΛΕΙΩΤΑΤΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.
ΙΣΩΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ!
ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΧΑΝ ΒΡΕΙ ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΕΥΚΟΛΑ ΧΩΡΙΣ ΑΓΩΝΑ.
ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΒΑΠΤΙΣΘΟΥΝ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΟΥΝ.
ΩΣΠΟΥ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕ :
"ΑΘΑΝΑΣΙΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΔΕΙΑ ΣΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΕΠΑΝΩ;
ΜΕΓΑΛΕΙΩΤΑΤΕ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΑΙΗ Η ΘΥΣΙΑ ΣΑΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ;
ΟΙ ΠΟΝΗΡΟΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ.
Αμέθυστος
Ενημέρωση
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν θέλετε το δημοσιεύεται :
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2013/03/blog-post_30.html
κχ
Ax Θεέ να κάψω ή να γελάσω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν αντέχουμε αυτή την κατάντια πλεον..
ΔΕΝ μπορώ να το καταλαβω.Εάν παρω μοσχευμα από κάποιον αβάπτιστο.Π.Χ πάρω την καρδιά του.Πως η καρδιά αυτή θα μεταστραφεί ώστε η Θεία Χάρη να μπει στο κέντρο της καρδιάς.Εκείνος που τον δολοφόνησαν και έδωσε την καρδιά του,στην Μέλλουσα Κρίση,θα θεωρείται αβάπτιστος ή βαπτισμένος;Ρώτησα κάποιον πάτερ και είπε πως πιθανόν επειδή ο βαπτισμένος βάλει την καινούργια καρδιά θα είναι και αυτή σαν βαπτισμένη[άκουσον].Οπότε ο αβάπτιστος θυσιάστηκε για τον συνάνθρωπο και βαπτίστηκε αφού την καρδιά του την εξαγίασε το βάτισμα του λήπτη.Επωμένως αυτός πάει Μάρτυρας.Αν όμως γιά τον λήπτη δεν ισχύει αυτό και είναι και δεν είναι βαπτισμένος και ισχύει το ίδιο για τον δότη,τόσο ο αβάπτιστος θα πάει κόλαση όσο και ο βαπτισμένος που αρνήθηκε το βάπτισμά του για χάρη της ζωής.Ας μας εξηγήσει η εκκλησία τι γίνεται.Διότι η ταυτότητα του χριστιανού ως εγγύηση είναι ότι βαπτίστηκε.Θα ποτιμήσει τη ζωή από την άρνηση του βαπτίσματός του ή χαυνόθηκα και ξεκουτιάστηκα και δεν καταλαβαίνω.Ε,λοιπόν προτιμώ το θάνατο αν είναι έτσι γιατί τη ζωή δεν θα μου τη δώσει η επιστήμη αλλά ο Θεός κααι μόνον ..
Η κατάντια προφανώς έγκειται στο γεγονός ότι αβασάνιστα και χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση ο σωματικός-βιολογικός θάνατος ταυτίζεται με τον εγκεφαλικό! Από κει και πέρα η καρδιά δηλαδή το κοίλο μυώδες όργανο που έχει σαν λειτουργική αποστολή την προώθηση του αίματος στους ιστούς προκειμένου να καλυφθούν οι μεταβολικές τους ανάγκες δεν πρέπει να ταυτίζεται με την ψυχή που είναι το κέντρο της συναισθηματικής μας ύπαρξης! Απαντάται στα συγγράμματα των πατέρων η λέξη καρδιά που όμως δεν υποδηλώνει το συγκεκριμένο όργανο αλλά την έδρα του συναισθήματος!
ΔιαγραφήΛ.Ν.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΕΠΕΡΩΤΩΝΤΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΘΥΣΙΑΣΘΗ ΚΑΙ ΕΧΥΣΕ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΟΝ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΔΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΙΝΑ ΟΙ ΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΕΣ ΖΩΗΝ ΕΧΩΣΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΝ ΕΧΩΣΙ, ΚΑΙ Η ΘΥΣΙΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΩΔΗΓΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΥΡΙΑΔΕΣ ΨΥΧΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΜΙΜΗΘΗΣΑΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΖΩΗΝ.
ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΉ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ, ΚΑΘ' ΗΜΑΣ, ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ Η ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΊ Η ΑΦΑΙΡΕΣΙΣ ΑΥΤΩΝ ΠΡΙΝ Ο ΘΕΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΗ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ. Η ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΟΛΙΓΟΝ ΧΡΟΝΟΝ ΖΩΗΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΠΟΔΕΚΤΗΝ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΙΩΝΙΟΝ ΘΑΝΑΤΟΝ, ΑΦΟΥ Ο ΜΕΝ ΔΩΡΗΤΗΣ ΑΠΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΠΟΨΕΩΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΩΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΩΝ, ΟΠΕΡ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, Ο ΔΕ ΙΑΤΡΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΙΣ ΑΝΤΙΘΕΣΙΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟ ΟΥ ΦΟΝΕΥΣΕΙΣ.
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΚΑΙ Ο ΔΟΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗΝ ΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ, ΟΠΟΤΕ ΟΛΑ .... ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΝΝΙΒΑΛΙΚΕΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά με το που βρίσκεται και πως ενεργεί η ψυχή, οι Πατέρες της Εκκλησίας διδάσκουν, ότι η ψυχή δεν εδρεύει σε συγκεκριμένο όργανο, αλλά ευρίσκεται σ’ όλα τα σημεία του σώματος, ζωοποιούσα και κινούσα τα μέλη αυτού (αγίου Γρηγορίου Νύσσης, περί κατασκευής του ανθρώπου, 12, PG 44, 156 CD), αλλά και: «η ψυχή συνέχουσα το σώμα, ω και εκτίσθη, πανταχού του σώματος εστίν, ουχ ως εν τόπω, ουδ’ ως περιεχομένη, αλλ’ ως συνέχουσά τε και περιέχουσα και ζωοποιούσα τούτο, κατ’ εικόνα και τούτ’ έχουσα Θεού» (άγιος Γρηγόριος Παλαμάς). Εάν η ψυχή περικλείετο αποκλειστικά σε κάποιο όργανο (ακόμη και την καρδιά), τότε με την παύση της λειτουργίας αυτού του οργάνου, θεωρητικά θα έπαυε και η ύπαρξή της. Γι’ αυτό και στην κλινική παρατήρηση, ο άνθρωπος βρίσκεται εν ζωή με ή χωρίς τις αισθήσεις του, όταν του έχει αφαιρεθεί η καρδιά κατά τη διάρκεια μιας εγχείρησης ή μεταμόσχευσης ή τοποθέτησης τεχνητής καρδιάς.
Βιολογική ζωή χωρίς ύπαρξη της ψυχής μέσα στο σώμα δεν νοείται. Στην περίπτωση αποκοπής, καταστροφής ή νέκρωσης ενός ζωτικού οργάνου, οπότε ο άνθρωπος επιβιώνει με υποστηρικτικές ενέργειες, η ψυχή εξακολουθεί να παραμένει σ’ όλα τα υπόλοιπα όργανα του σώματος, εκτός του ελλείποντος ή νεκρωθέντος. Ο Μ. Βασίλειος περιγράφει γλαφυρά τη συστολή της ενέργειας της ψυχής από νεκρωθέν όργανο. Όταν αρχίσουν να νεκρώνονται τα μέλη και τα όργανα του σώματος, η ψυχή «συστέλλεται» στα ζωντανά όργανα, για να εκφράσει από αυτά τις ενέργειές της, μέχρι να μη μπορεί η καρδιά να συντηρήσει τον παρακμάζοντα οργανισμό και σταματήσει. Η ζωή συντηρείται με συνδυασμό λειτουργίας πολλών οργάνων και η ψυχή «τα πλείστον διεστώτα μέλη (του σώματος) προς μιαν σύμπνοιαν και κοινωνίαν άγειν» ((Β.Ε.Π. τ. 54, σελ. 36). Επομένως, στην περίπτωση νέκρωσης του εγκεφάλου (δηλ. του «εγκεφαλικού θανάτου»), η ενέργεια της ψυχής αποσύρεται από το νεκρό αυτό όργανο, αλλά δεν παύει να υπάρχει στα υπόλοιπα όργανα του σώματος. Έτσι, η ψυχή παραμένει στο υπόλοιπο σώμα και ο άνθρωπος θεωρείται, ως βιολογικά ζωντανός οργανισμός, δεδομένου, ότι διατηρείται, έστω και με τεχνητά μέσα η καρδιοαναπνευστική λειτουργία και επομένως δεν έχει λυθεί ο δεσμός μεταξύ της ψυχής και του σώματος.
Επομένως, σύμφωνα με τα ανωτέρω, στην περίπτωση, που γίνεται μεταμόσχευση καρδιάς (έστω και αβάπτιστου) σε βαπτισμένο, κατά την αφαίρεση της καρδιάς στον βαπτισμένο, συστέλλεται η ψυχή στα υπόλοιπα υγιή μέλη του σώματος. Όταν τοποθετηθεί η νέα καρδιά του αβάπτιστου, στον βαπτισμένο, τότε η ψυχή του βαπτισμένου, που βρίσκεται στα υπόλοιπα μέλη "διαστέλλεται" και καταλαμβάνει και τη νέα υγιή καρδιά (του αβάπτιστου) στον βαπτισμένο. Αν δεν γινόταν έτσι, τότε θα υπήρχε ένα υγιές μέλος του σώματος, στο οποίον δεν θα είχαμε ενέργεια της ψυχής.
ΙΚ
Οι ιερείς πάνω σε αυτό λένε πως Ο Χριστός έδωσε το Σώμα Του ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ γιά τον άνθρωπο,οπότε και εμείς το ίδιο πρέπει να κάνουμε.Όμως αυτή δεν είναι μιά Πνευματική Δωρεά ;Μας στενοχωρεί που εξοβελίζουν κάθε άποψη Πατερική ..
ΑπάντησηΔιαγραφή- "Εάν η ψυχή περικλείετο αποκλειστικά σε κάποιο όργανο (ακόμη και την καρδιά), τότε με την παύση της λειτουργίας αυτού του οργάνου, θεωρητικά θα έπαυε και η ύπαρξή της. Γι’ αυτό και στην κλινική παρατήρηση, ο άνθρωπος βρίσκεται εν ζωή με ή χωρίς τις αισθήσεις του, όταν του έχει αφαιρεθεί η καρδιά κατά τη διάρκεια μιας εγχείρησης ή μεταμόσχευσης ή τοποθέτησης τεχνητής καρδιάς"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΧ
Σε εξαιρετικά ειδικές καρδιοχειρουργικές επεμβάσεις, προβαίνουμε σε διακοπή της καρδιακής λειτουργίας κάτω από ιδιάζουσε συνθήκες λίαν χαμηλής θερμοκρασίας και εντός αυστηρά περιορισμένου χρονικού διαστήματος. Ευνόητο, ο ασθενής διατηρεί την κυκλοφορία του αίματος με συσκευή τεχνητής κυκλοφορίας (εξωσωματική), όντας διασωληνωμένος, προκειμένου τα δευτερεύοντα αναπνευστικά κέντρα, ή το πρωτεύον, να διατηρούν την οξυγόνωση του αίματος.
Η συνθήκη αυτή, όσον αφορά στη λειτουργία των δευτερευόντων αναπνευστικών κέντρων, δεν τηρείται στις περιπτώσεις του εγκ. θανάτου. Εφαρμόζεται η λεγόμενη "δοκιμασία της άπνοιας" η οποία όμως επιδεινώνει την κατάσταση του ευρισκόμενου σε κώμα (:εγκεφαλικής θλάσης ή νωτιαίας καταπληξίας) ασθενούς.
- "Γι’ αυτό και στην κλινική παρατήρηση, ο άνθρωπος βρίσκεται εν ζωή με ή χωρίς τις αισθήσεις του, όταν του έχει αφαιρεθεί η καρδιά κατά τη διάρκεια μιας εγχείρησης μεταμόσχευσης ή τοποθέτησης τεχνητής καρδιάς"
ΚΧ
Η "τεχνητή καρδιά" αποτελεί μύθο. Δεν υπάρχει. Υπάρχει η συσκευή εξωτερικής τεχνητής καρδιακής υποστήριξης, εφόσον η καρδιά εξακολουθεί να έχει αυτόνομο και αυτοδύναμο ηλεκτρομηχανικό δυναμικό. Όταν αυτό εξαντληθεί η συσκευή καθίσταται άχρηστη. Η εξωσωματική κυκλοφορία είναι άλλο πράγμα. Διατηρεί έμψυχο και εν ζωή το σώμα και τα όργανά του, συνυπάρχοντος βέβαια και του αναπνευστήρα. Τα αφορώντα στην εξωσωματική κυκλοφορία λαμβάνουν χώρα εντός αυστηρά περιορισμένων χρονικών ορίων και κάτω από ειδικές συνθήκες χειρουργείου, όπως ανέφερα.
Επίσης απαραίτητη διευκρίνηση είναι ότι δεν υπάρχει και αυτό που λέγεται "τεχνητός πνεύμων". Συσκευή που να συσπά και να εκπτύσσει το θώρακα, ή να κατασπά και να ανυψώνει το διάφραγμα, δεν υπάρχει. Τεχνητός πνεύμονας είναι ο αναπνευστήρας, που χορηγεί το απαραίτητο μίγμα οξυγόνου και διοξειδίου του άνθρακα υπό πίεση, προκειμένου - στις ειδικές περιπτώσεις - να διατηρείται η οξυγόνωση του κυκλοφορούντος αίματος από την αυτόνομη και αυτοδύναμη λειτουργία της καρδιάς. Η αναπνοή υπάρχει επίσης αυτόνομα και αυτοδύναμα από τα δευτερεύοντα αναπνευστικά κέντρα.
Να ληφθεί υπόψη ότι αναφέρομαι σε ασθενείς ευρισκόμενους σε προθανάτιο στάδιο, που έχουν χαρακτηρισθεί εγκεφαλικά νεκροί, αλλά οι συνάδελφοι ιατροί δεν τους αφήνουν να πεθάνουν τζάμπα. Προτιμούν - οι λόγοι ευνόητοι - να τους τελειώνουν συμφερόντως, χρήσιμα, και σε λίαν σύντομο χρονικό διάστημα.
Και κάτι τελευταίο
Όταν ο άνθρωπος "εγένετο εις ψυχήν ζώσαν" ώθηση πρωτευόντως δόθηκε στην καρδιά. Το πρώτο όργανο που πλάθεται στο έμβρυο είναι η καρδιά και στη συνέχεια σχηματίζονται τα άλλα. Δεν θέλω με αυτά να πω ότι η ψυχή εντοπίζεται στην καρδιά, ή μόνο εκεί εδράζεται. Σε ολόκληρο το σώμα άπτεται, απέρχεται δε του σώματος, όταν η λειτουργία της καρδιάς παύσει οριστικά από ενδογενή ή εξωγενή. αίτια.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή8:33 μ.μ. (Πριν από 9 ώρες)
προς Εμένα
Δυστυχώς οι ιερείς, που λένε, ότι αφού ο Χριστός έδωσε το Σώμα του και το Αίμα του, για τον άνθρωπο, θα πρέπει και εμείς να κάνουμε το ίδιο για τον συνάνθρωπό μας, δεν γνωρίζουν βασικά στοιχεία της Ορθόδοξης Πίστης και λειτουργούν αποκλειστικά με κοσμικά κριτήρια. Βέβαια και αυτοί έχουν παρασυρθεί από την Ελλαδική Εκκλησία, η οποία εστερνίσθηκε το πόρισμα της Επιτροπής Βιοϊατρικής και Ηθικής Δεοντολογίας, που προτάσσει την αγάπη, αντί της αλήθειας. Έτσι θεωρεί πολυτιμότερη τη ζωή του λήπτη, που μπορεί να ζήσει, από τη ζωή του δότη, «που αμετάκλητα αναχωρεί». Αλλά πως μπορεί να επέμβει κανείς στο «αμετάκλητο»; Αυτή η επέμβαση δεν είναι έργο του Θεού; Ο Θεός δεν μπορεί να παρέμβει και στο δικό μας «αμετάκλητο»; Πως λοιπόν θέτουμε τη δική μας απόφαση περί παράτασης ή μη της ζωής ενός δότη, πάνω από την απόφαση του ίδιου του Θεού; Ως δικαιολογία, για την απόφαση αυτή της Επιτροπής, παρουσιάζεται χωρίο από τον Ιωάννη, το οποίον αναφέρεται αποκλειστικά και μόνον στο Χριστό και σε κανέναν άλλον: «δια τούτο ο πατήρ με αγαπά, ότι εγώ τίθημι την ψυχήν μου, ίνα πάλιν λάβω αυτήν» (10. 17). Δηλ. «Γι’ αυτό ο Πατέρας με αγαπάει, γιατί εγώ θυσιάζω τη ζωή μου, ώστε να την ξαναπάρω». Τι θέλει να ειπεί ο Χριστός εδώ; Ότι ο Πατέρας του τον αγαπάει, γιατί προσφέρει τη ζωή του για τη σωτηρίου του λαού, αν και ξέρει ότι θα την ξαναπάρει πίσω με την Ανάστασή του. Αυτός ο ίδιος προσφέρει τη ζωή του, έχοντας πλήρη εξουσία να κάνει αυτό που επιλέγει, η δε επιλογή του δεν είναι ασυμβίβαστη με το ότι η θυσία του αποτελεί εντολή του Πατέρα του. Ποια σύγκριση μπορεί να υπάρξει μεταξύ της σταυρικής θυσίας του Χριστού και της Ανάστασής του με την «προσφορά» οργάνων ενός δότη, σ’ έναν λήπτη; Ο δότης ασφαλώς -αν βέβαια είναι γνώστης- δεν θυσιάζει τη ζωή του, αν υποτίθεται ότι αυτή θα του είναι άχρηστη σ’ ένα λήπτη, ώστε να αναστηθεί και να κερδίσει έτσι τη Βασιλεία των Ουρανών! Ο κάθε νεκρός, δεν μπορεί να κυριαρχήσει στα πράγματα, ενώ ο Χριστός κυριαρχεί στα πράγματα. Είναι η ιδιαιτερότητα αυτού του νεκρού. Μπορεί ένας οιοσδήποτε νεκρός να δώσει τη ζωή του και μ’ αυτή του την ενέργεια να πάει στον Άδη και να ανασύρει όλες τις ψυχές των ήδη νεκρών; Ασφαλώς όχι, γιατί μόνον ο Χριστός έχει αυτή τη μοναδικότητα. Γι’ αυτό και ο Χρυσόστομος καταγράφει, ότι μόνον ο Χριστός μπορεί «να άρη την ψυχήν αυτού». Έτσι αποδεικνύεται, ότι με τη χρησιμοποίηση αυτού του χωρίου, διαστρέφεται η θεολογία των μεταμοσχεύσεων.
Η ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://kyprianoscy.blogspot.gr/2013/04/blog-post.html
"Δυστυχώς οι ιερείς, που λένε, ότι αφού ο Χριστός έδωσε το Σώμα του και το Αίμα του, για τον άνθρωπο, θα πρέπει και εμείς να κάνουμε το ίδιο για τον συνάνθρωπό μας"
ΚΧ
Χειρότερο είναι το άλλο. Αποσιωπούν ή θέλουν να αγνοούν, ότι ο Κύριος έδωσε το Σώμα του και το Αίμα του,
α) Κατόπιν προδοσίας
β) Κατόπιν συκοφαντίας
γ) Κατόπιν της αυτοδικαίωσης του πονηρού Ποντίου Πιλάτου, που επέτρεψε τη Σταύρωση.
"ημείς νόμον έχομεν, και κατά τον νόμον ημών οφείλει αποθανείν ... τότε ουν παρέδωκεν αυτόν αυτοίς ίνα σταυρωθή"
Στην περίπτωση των δωρητών και του ιερατείου της βλασφημίας, ποιοι οι προδότες, ποιοι οι συκοφάντες, ποιοι οι αυτοδικαιωμένοι μιμητές του Ποντίου Πιλάτου; Δεν είναι το νεοσύστατο ιερατείο, που ευλογεί το έργο της επιστήμης : μεταμοσχεύσεις κατόπιν εγκεφαλικού θανάτου;
Εφόσον λοιπόν το μασονικό αδελφάτο της επιστήμης (Καίσαρας) δέχθηκε από κοινού με το σιωνιστικό ιερατείο (Κλήρος) τις μεταμοσχεύσεις, το επόμενο, που αναπόφευκτα θα δούμε και θα ζήσουμε, είναι "το αίμα αυτού εφ΄ ημάς και επί τα τέκνα ημών". Έγινε στο παρελθόν, θα επαναληφθεί πάλι.
Είναι και μοιχεπιβάτης ο Μεσογαίας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως είναι και τίποτα άλλο;