Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

ΟΙ ΑΣΚΟΠΩΣ ΦΩΝΑΣΚΟΥΝΤΕΣ ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ



ΟΙ ΑΣΚΟΠΩΣ ΦΩΝΑΣΚΟΥΝΤΕΣ 

ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ

Εδω και πολλα χρονια εκφρασαμε την διαφωνια μας με την εφημεριδα Ορθοδοξος τυπος, γενικα απο τοτε που αρχισε να μη ακολουθει την Πατερικη γραμμη και την Πατερικη πρακτικη και εφαρμοζει εμφανεστατα ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ τακτικη. Δεν περιμεναμε ομως να δουμε να διαφωνουν μεταξυ τους και οι Σιγονταροοικουμενιστες Τελεβαντος, η συρομενη μαινας αυτου Λωριτου και η εφημεριδα. Και ποιο ειναι το ...μηλον της εριδος; Μα ο γνωστος Αγωνιστης πρεσβυτερος πατηρ Βασιλειος Βολουδακης. Ενω ο πατηρ Βασιλειος Βολουδακης αρνειται οτι ποδηγετει την εφημεριδα και η ιδια η εφημεριδα αυτο το βεβαιωνει ακομα και ενυπογραφα, ο παρανοϊκος της Αστορια και η συρομενη μαιναδα του Σιγονταροοικουμενιστρια Λωριτου, προσπαθουν επειμονως να μας πεισουν οτι κανουμε λαθος ολοι μας αλλα και αυτη η ιδια η εφημεριδα. Αληθεια, τι να απαντηση κανεις σε αυτες τις παρανοϊκοτητες;  
Ο Τελεβαντος εντος του 2017 καταδικαστηκε απο τα Ελληνικα δικαστηρια,κατοπιν εγκλησεως του πατρος Βολουδακη για τις καθ΄υποτροπην ακατασχετες ψευδολογιες του, σε διετη φυλακισι και αμα τη  εμφανιση του στα ορια της Ελλαδος θα συλληφθη παραυτα και θα οδηγηθη στις φυλακες. Επισης και η Κυπρος αρνειται να τον φιλοξενηση στο εδαφος της. Και μονον η Βαβυλωνα η μεγαλη δεχεται να τον φιλοξενηση και ουδεν αλλο κρατος του πλανητη. Σαν ενθερμος θιασωτης και φανατικος οπαδος και Νονος των προσκυνημενων και διεφθαρμενων πολιτικων της Νεας Δημοκρατιας, καθυβριζει χυδαια και με ολοκληρο το μεγεθος της χυδαιοτητας της εμπαθους καρδιας του, την πολιτικη παραταξι Κοινωνια που την απαρτιζουν χριστιανοι μεταξυ των οποιων και ο υιος του πατρος Βασιλειου Βολουδακη. Και αληθεια, που βρισκεται το εφαμαρτον; Αυτο το βλεπει μονον ο εμπαθεστατος παρανοϊκος Τελεβαντος και η κακοτροπος παρεα του, αλλα μετ΄αυτου και η συρομενη μαινας αυτου το ονομα Λωριτου.
Ομως προς τι τον ακολουθει κατα ποδας και η φωνασκουσα Λωριτου, η οποια υπερασπιζεται μεν τον ΙΕ΄Κανονα της Πρωτοδευτερας συνοδου αλλα κατα τροπον σιγονταροοικουμενιστικον, δηλαδη με την κακοδοξον Επιφανεια ερμηνεια του, δηλαδη το προαιρετικον αυτου; Μα ετσι για να ακουγεται το ονομα της και να εμφανιζεται ως ...ανδρεια αφου τολμα και τα βαζει με εναν κληρικο ανδρα και Θεολογο ολκης, οπως ειναι ο πατηρ Βασιλειος Βολουδακης. Θλιβερα γυνη Λωριτου το ονομα, παψε επιτελους να φωνασκεις εμπαθως ακολουθουσα και μιμουμενη τον δαιμονισμενον παρανοϊκον Τελεβαντον και τα κακοτροπα εμπαθηματα του γιατι κινδυνευεις μετ΄αυτου να αποκτησης ...πνευμα πυθωνος. Γνωριζεις την παιδισκην την εχουσα πνευμα πυθωνος, ητις εργασιαν πολλην παρειχε τοις κυριοις αυτης μαντευομενη(Πραξ. 16,16); Φοβου, μην παθης τα ιδια, αξιοθρηνητη γυνη....
Στη συνεχεια δημοσιευουμε, χωρις αλλον σχολιασμον, την απαντησι του Ο.Τ.

φωνή το Ο.Τ. χάριτι Θεο το, εναι κα θ παραμείνη λευθέρα, νεξάρτητος καί δέσμευτος

ΦΙΛΟΔΟΞΟΙ  ΞΙΦΟΥΛΚΟΥΝ

ΔΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟΝ ΤΟΥ «Ο.Τ.»

ποκρίσεις ες ξανισταμένους καί ες νοικείους στολογικς πιθέσεις. καλόβουλος διάλογος τς ληθείας φελε παντας.



Γράφει ρχιμ. ερόθεος ργύρης, εροκήρυξ . Μητροπόλεως Πειραις



Ὑπ’ ὄψιν: Ἐφημερίδος «Ὀρθόδοξος Τύπος», Αἰδεσιμολογιωτάτου π. Βασιλείου Βολουδάκη, κ.  Παναγιώτου Τελεβάντου.



Εἰς τό ἱστολόγιο τοῦ πνευματικοῦ ἀδελφοῦ κ. Παναγιώτου Τελεβάντου, κατά καιρούς ἀνεγράφησαν διάφορα σχετικά μέ τό ἄρθρο «Ὄχι εἰς τάς ἀποτειχίσεις! Πόλεμος κατά τῆς “Ἀντι-Εκκλησίας” (Ὀρθόδοξος Τύπος 7-5-17).

Εὐχαριστῶ πολύ τόν ἀδελφό γιά τά καλά του λόγια περί τοῦ προσώπου μου. Μέ ἀφορμή τίς ἀναμεταδόσεις κειμένων, περί ἐμοῦ, ληφθέντων ἀπό ἄλλα ἱστολόγια, θά ἤθελα ἐν συνόψει νά καταγράψω μερικές γενικές σκέψεις ἐπ’ αὐτοῦ καί ἐπί ἄλλων τινῶν ζητημάτων.

Ὡς Χριστιανοί ὀφείλουμε, νά μή διαγωνιζώμεθα μέ σκοπό πῶς θά περισχύσουν ὅσα θέτει ὁ ἕνας ἤ ὁ ἄλλος, ἀλλά πρέπει ἅπαντες “ὁμοθυμαδόν” (πραξ. α΄ 14) νά πολεμοῦμε μέ τό μέρος τῆς ληθείας καί τῆς Ὀρθοδόξου Πνευματικότητος.



Περί νός γουμένου

Σημειώνω ὅτι, πρίν ἀπό χρόνια ἀνέλυα τεκμηριωμένα τήν ἐσφαλμένη πορεία ἑνός γουμένου, τόν ὁποῖο ὁ ἀδελφός ἀγωνιζόταν, ὥστε νά στηρίζη ἐκθύμως καί νά ἐνισχύη ποικιλοτρόπως. Τώρα, εἰς τό ἱστολόγιο του γράφει σύμφωνα μέ τά τότε ὑποδειχθέντα στοιχεῖα. Εἶναι προφανές ὅτι ὁ ἐν λόγω κληρικός παρασύρει πολλούς μέ τίς μεθοδεῖες του καί δημιουργεῖ ἐκκλησιαστικές κτροπές στό λαό καί στήν Ὀρθοδοξία. Χαίρομαι γιά πολλά ἀπό ἐκεῖνα πού καταγράφονται μέ εστοχία καί διεισδυτικότητα στό ἱστολόγιο τοῦ ἀδελφοῦ.

Εἶναι κατανοητό εἰς ὅλους μας ὅτι, καί κατά τήν ἐποχή μας, μερικοί ρασοφόροι:

«Ἀβλεπτοῦντες (δέ) ἐκ τοῦ μίσους παροδεύουσι (=προδίδουν) τῶν Προφητῶν τά μηνύματα͵ καί τῶν ἀποστόλων τά διδάγματα καί τῶν Πατέρων τά παραγ­γέλματα καί αὐτάς δή τάς ἀναποδείκτους τοῦ Δεσπότου φωνάς» (M. Ἀθανασίου, Περί Ἐνσαρκώσεως τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, κατά Ἀπολλιναρίου ii).



πιθέσεις ναντίον

π. Βασιλείου Βολουδάκη

Μέ μεγάλη λύπη πρέπει νά ἐκφράσω τήν καρδιά μου, λέγοντας ὅτι οὐδόλως ἀντιλαμβάνομαι τίς διαρκεῖς πιθέσεις ἐναντίον τοῦ ἀγαπητοῦ ἐν Χριστῶ ἀδελφοῦ, τοῦ π. Βασιλείου Βολουδάκη. Διαφων πλήρως μέ τό ὕφος καί τήν οὐσία τῶν ἐπιθέσεων. Σάν νά ὑπάρχη ἕνα μπαθές καί ἀσίγαστο μσος. Οὔτε αρετικός εἶναι οὔτε πολιτικός οὔτε τιμονιέρης τοῦ “Ὀρθοδόξου Τύπου”. Πραγματικά, εἶναι ἀκατανόητος καί ἀνεξήγητος ἡ ἐφαρμοζομένη τακτική.

Εἶναι προφανές ὅτι, ὅλα ὅσα ἀναγράφονται ἐναντίον του εἶναι ἀτεκμηρίωτα μυθεύματα διά τούς παροικούντας «ἐν τῇ Ἱερουσαλήμ». Ἐφ’ ὅσον, μάλιστα, δέν κατατίθεται ποτέ οὐδεμία ἀπόδειξις, διεκδικοῦν τόν χαρακτηρισμό τῆς συκοφαν­τίας. Πιστεύω ὅτι κάποιες ἄγνωστες σέ μένα πηγές, παραπλανον καί παρασύ­ρουν τόν ἀδελφό (Π. Τελεβάντο). Τοῦ μεταφέρουν ἀνύπαρκτες πληροφορίες, πού δημιουργοῦν μία πλαστή πραγματικότητα.


Δυστυχῶς, σήμερα μέ τήν καταλυτική ἀλλοίωσι τῶν Μ.Μ.Ε., μᾶς γίνεται μασάζ τῆς διανοίας καί συστηματική πλύσις γκεφάλου μέ ὑπερβολές καί διαστροφές.

Τά Μ.Μ.Ε., συχνά, ἀποτελοῦν τήν χοάνη, ὅπου λέθεται τό ψεῦδος καί ἡ ἀπάτη.

Κυριαρχοῦν τά Μ.Μ.Ε., πού προβάλλουν ἐκθαμβωτικές σχήμιες.

Οἱ στρατευμένοι τῶν Μ.Μ.Ε. στοχεύουν στόν πνωτισμό καί στόν μαγνητισμό τῶν λαῶν.

Οἱ, πραγματικοί διοκττες τῶν Μ.Μ.Ε, συνήθως ἀφανεῖς καί όρατοι, ἐνεργοῦν ὡς Νονοί καί προστάτες τῶν διεφθαρμένων Καθεστώτων καί τῆς Παγκοσμιοποιήσεως.

Τό γεγονός ὅτι πνευματικά τέκνα πολλῶν κληρικῶν θέλουν νά ἀσχοληθοῦν μέ τήν πορεία τῆς χειμαζομένης Πατρίδος, οὐδόλως καταγράφεται ὡς μεμπτό, ἀλλά κρίνεται ὡς πανάξιο γιά πολλούς ἐπαίνους.

Ἀναρωτιέμαι μήπως, δύνανται ὅλοι νά ἀσχολοῦνται μέ τά κοινά ἐκτός τῶν ὄντως Χριστιανῶν; Μασνοι, γόνοι πλουσίων, γόνοι πολιτικῶν, γόνοι προδοτῶν καί πρακτόρων, μεγαλοαπατεῶνες μιζαδόροι, θεοι κ.τ.λ. προσπαθοῦν νά ἀναλαμβάνουν τό τιμόνι τοῦ Πλοίου τῆς Ἑλλάδος, ἀλλά οἱ Χριστιανοί (λαϊκοί) δέν πρέπει νά φροντίσουν νά τούς πετάξουν στή θάλασσα, καί νά ἀναλάβουν τό Πηδάλιο τῆς λληνορθοδόξου λκάδος τῆς Πατρίδος;

Γιατί ὄχι ἐκλεκτοί μου ἀδελφοί;



Ποος λέγχει τήν φημερίδα

Τορθοδόξου Τύπου”

Εἶναι γνωστόν σέ ὅλους ὅτι, ὁ “ρθόδοξος Τύπος” εἶναι μία χριστιανική ἐφημερίδα μέ μεγάλη ἐποικοδομητική δρᾶσι καί λαμπρά ἱστορία δεκαετιῶν. Ἄλλο “Ὀρθόδοξος Τύπος” καί ἄλλο π. Βασίλειος Βολουδάκης. Γνωρίζω γενικῶς ὅτι, ἡ ἐφημερίδα ἔχει Νομική ὑπόστασι, συγκεκριμένη δυνατή δημοσιογραφική μάδα καί ἰσχυρό πιτελεο. Αὐτοί ἀποφασίζουν μέ βάσι τήν παράδοσι καί τίς ἀρχές τῆς Ὀρθοδοξίας. Ἔχει τήν διοίκησί της, τό πλαίσιό της, τήν κατά Θεόν Φανερή καί τήν Μυστική της διαχρονική Διάστασι.

Ἡ ἐφημερίδα φέρει παράδοσι δεκαετιν καί ὅλα τά μέλη, ἐξ ὅσων ἔχω ἀντιληφθεῖ, βιώνουν πνευματική συνειδητή χριστιανική ζωή. Φέρουν τό γνήσιο πνεῦ­μα τῆς Ὀρθοδοξίας καί τό ἀγωνιστικό φρόνημα τῶν λαμπερν μορφν τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας. Θά ἔλεγα, «Βαδίζουν στά ἴχνη τοῦ (Ἀβραάμ) «Πατέ­ρα πάντων τῶν πιστευόντων»» (Ρωμ. δ΄ 11).

Εἶναι εὐρέως γνωστόν στούς ἐνασχολουμένους μέ τά μέσα ἐνημερώσεως καί Τύπου, ὅτι πλειστάκις μεθοδεύθησαν ἀλλεπάλληλες πόπειρες ἁλώσεως καί ἐξα­γορᾶς τοῦ “Ὀρθοδόξου Τύπου”. Στό σχεδιασμό καί στήν ἐκτέλεσι τῆς προσπα­θείας, ἐνεπλάκησαν τεχνιέντως, Προκαθήμενοι τοῦ ἀλυτρώτου Ἑλληνισμοῦ, ἀλλά καί τῆς Μητροπολιτικῆς Ἑλλάδος, ἀπό τήν ἐποχή τῶν Προκαθημένων ερωνύμου Α’, Σεραφείμ καί Χριστοδούλου. Ὑπῆρξαν πράγματι καταχθόνιες καί ὑπόγειες μεθοδεύσεις προκειμένου νά καταληφθῆ τό Κάστρο.

Γενικῶς γράφοντες σημειώνουμε:

Τινές ἐπεθύμησαν στό παρελθόν, ἀλλά καί τώρα, νά λέγξουν ποικιλοτρόπως τόν “Ο.Τ”..

Τινές προσεπάθησαν νά τόν ποδηγετήσουν.

Τινές ἐκινήθηκαν νά τόν ποκλείσουν ἀπό τό λαό.

Τινές προσεπάθησαν νά τόν ξαγοράσουν.

Τινές ἀγωνίσθησαν νά τόν σφραγίσουν.

Δελφνοι” τινές πλησίασαν μετά σπουδῆς τήν ἐφημερίδα, τάζοντας ἄφθονα χρήματα, ὑπό τόν ὅρο, μερικά δημοσιεύματα νά ἔχουν συγκεκριμένη κατεύθυνσι καί ὑφή.

Εὐτυχῶς, ἅπαντες πέτυχαν παταγωδῶς στά σχέδια τους καί στίς μεθοδεύ­σεις τους. Φυσικά καί σήμερα, ὅπως διαφαίνεται κάποιοι συνεχίζουν τίς ἀνάλογες προσπάθειες.

Μία εἶναι ἡ οσία. Πολλοί ἐπιθυμοῦν διακαῶς νά κάνουν ποχείριό τους τόν “Ὀρθόδοξο Τύπο”. Θά ἤθελαν νά τόν κατευθύνουν πρός τή δική τους ἰδιοτελῆ πορεία, πρός τά δικά τους προσωπικά συμφέροντα καί νά τόν καταστήσουν θεραπαινίδα τῶν προσωπικῶν τους φιλοδοξιν καί σκοπιμοτήτων.

Νομίζω ὅτι δέν θά ἐπιτύχουν τούς στόχους των. Ἡ ἐπίζηλος νεξαρτησία, ἡ ἐκλάμπουσα λήθεια, ἡ ὑπέρλαμπρος ρθοδοξία καί ἡ μεγαλώνυμος λλάς, θά συνεχίσουν νά ἀποτελοῦν τούς ἄξονες, πάνω στούς ὁποίους θά κινῆται ἀταλάντευτα ἡ ἐφημερίδα.

Ὑπάρχει μία μεγάλη ἀλήθεια. Ἡ λάσπη δέν εἶναι ἰκανή νά κλείση τά χείλη ἐκεί­νων πού ἔχουν σκοπό νά μιλήσουν γιά τό Χριστό. Ἀκόμη καί νά τούς φονεύ­σουν αὐτοί δέν πρόκειται νά σωπάσουν, γιατί, τότε ἡ φωνή τους θά πολλαπλα­σιάζεται ἀπό τήν χώ τοῦ θανάτου. Τότε, θἄναι μία Φωνή-αχή, πού θά ἀντηχῆ σέ ὅλες τίς γλῶσσες καί ἀνά τούς αἰῶνες. Θἄναι ἡ ἠχώ τοῦ Οὐρανοῦ, πολλαπλα­σιαζομένη ἀπό τή θυσία, καί γι’ αὐτό τό λόγο θά ἀντιλαλῆ ἕως τά πέρατα τῆς Οἰκουμένης.

Σημείωσις: Ἁπλοί ἄνθρωποι, κληρικοί, μοναχοί καί λαϊκοί φανερώνουν τήν ἄδολη ἀγάπη τους στήν ἔπαλξι τῆς Ὀρθοδοξίας, στόν “Ὀρθόδοξο Τύπο”. Τόν στηρίζουν ποικιλοτρόπως. ἀντιθέτως, διάφοροι μεγαλόσχημοι ρασοφόροι, Προ­κα­θήμενοι, Ἐπίσκοποι, Ἀρχιμανδρίτες, Ἡγούμενοι κ.τ.λ., βγάζουν προφορικές ἤ γραπτές παγορευτικές ντολές ἐναντίον του. «Μέσα στά ὅρια τῆς κυριαρχίας μου δέν θά κυκλοφορεῖ αὐτό τό ἔντυπο», λένε μερικοί μέ καταπιεστικό θράσος. Πραγματικά, τούς πονᾶ ἡ λήθεια, τούς κατατρώγει ἡ ζήλεια, τούς συγκλονίζει τό γεγονός ὅτι ἡ ἐφημερίδα δέν τούς κολακεύει καί δέν τούς “λιβανίζει”.



ρωτον μέ πιμονήν «ποος εναι

πνευματικός σύμβουλος ες τόν “Ο.Τ.”

Ὅσοι ἐργάζονται σέ μεγάλα ἔργα τῆς Ἐκκλησίας πρέπει νά διαπνέωνται ἀπό πνεῦμα λευθερίας, ἀλλά ἔχοντες, «τή στόφα τοῦ δυνατοῦ Μοναχο καί ἥρωος τήν ποφασιστικότητα». Νά ἐμφοροῦνται ἀπό ἀγωνιστικό πνεῦμα, μέ βάσι τίς διαχρονικές Παραδόσεις τῆς Ἐκκλησίας. Νά φέρουν, «μνο τήν ταπείνωσιν, Λέοντος τήν δύναμιν καί Μαρτύρων τήν θυσία».

Καί ὄχι νά διαγκωνίζωνται γιά ἐγωϊστικές ξουσιαστικές θέσεις καί γιά καταπιεστικά ἀξιώματα. Νά προσπαθοῦν τή θεσμοθεσία τῆς ὑπακοῆς νά μετα­τρέ­­ψουν σέ πλατφόρμες κυριαρχίας.

Μερικοί ἐνδιαφέρονται μόνο γιά τήν καρέκλα. Τήν ἀρετή τῆς “ὑπακοῆς” τήν πῆραν καί τήν μετέβαλαν σέ “μυστήριο ποταγς”, “κανόνα ξουσίας” καί “Εαγ­γέλιο λαθήτου”. Τήν ἀνύψωσαν πάνω ἀπό τά Μυστήρια καί ἀπό τούς Ἱε­ρούς Κανόνες, γιά νά καταπιέζουν Μοναχούς, Κληρικούς καί ἀδελφότητες. Διέ­γραψαν καί παρηγκώνισαν τίς ἄλλες ἀρετές, κυρίως τήν γάπη, τήν λευθε­ρία καί τήν λήθεια.



Διατείνονται ψευδς τι,

λλαξε “ρότα” “Ο.Τ.”

Δηλαδή, ποιά ἦταν ἡ προηγουμένη “ρότα”; Καμία κατεύθυνσι δέν ἄλλαξε. Ἄν ἐννοοῦν ὅτι ἔπρεπε νά στηρίξη τίς “ἀποτειχίσεις” καί τούς ἀποτειχιζομένους, τότε αὐτό εἶναι ἄλλο πρᾶγμα. Αὐτοί οἱ κληρικοί, ἐξ ὅσων ἔχω πληροφορηθῆ, μόνοι τους ἀπεφάσισαν τίς “ἀποτειχίσεις”, χωρίς νά ζητήσουν τήν γνώμη τοῦ “Ὀρθο­δόξου Τύπου”, καθώς καί τήν ἄποψι ἄλλων σοφῶν καί συνετῶν Πατέρων.

Ἐάν ἐπιθυμοῦν τίς δικές τους ποφάσεις νά τίς μεταβάλλουν σέ γραμμή τῆς ἐφημερίδος, πιστεύω ὅτι δέν θά τό ἐπιτύχουν. Ἡ ἐφημερίδα δέν εἶναι ποχείριο καί νεργούμενο κανενός μεγαλοσχήμου, ἤ μικροσχήμου μέσα στόν Ἱερό χῶρο τῆς Ἐκκλησίας.





σχυρίζονται τι πρχε διάσημος

«διευθυντική μάς ες τόν “Ο.Τ.”»

Ὅμως μέλη αὐτῆς τῆς ὁμάδος ἀπεφάσισαν νά “ποτειχισθον”. Kαί ἄλλα μέλη αὐτῆς τῆς ὁμάδος συνεπικουροῦν καί συνοδοιπορον σέ αὐτή τήν ἐσφαλμένη πορεία. Εἶναι προφανές ὅτι αὐτή ἡ “ὁμάδα” δέν μπορεῖ νά ἐπιβάλη τή γραμμή τῶν ἀπόψεών της στόν “Ο.Τ.”. Ἡ ἐφημερίδα εἶναι λεύθερη καί δεύ­σμευτη, ὄχι ποδηγετούμενη ἀπό ὁποιοδήποτε.

Γράφουν ὅτι ἡ ἐφημερίδα ἀρνεῖται νά προβάλη καί νά δημοσιοποιήση τόν ἀγώνα μερικῶν «ἀποτειχισθέντων κληρικῶν» Μά εἶναι φυσικό νά συμβαίνη κάτι τέτοιο, ἀφοῦ, οὐδόλως συμφωνεῖ μέ τήν ἐσφαλμένη μεμονωμένη ἀπόφασι τῆς “ἀποτειχίσεως” αὐτῶν, πού ἀπό μόνοι τους τό πεφάσισαν νά ἀκολουθήσουν αὐτό τό δρόμο. Φοβούμεθα ὅτι ὁδηγοῦνται σέ σχίσμα.



ναγραφές περί το ρθρου:

«χι ες τάς ποτειχίσεις!

Πόλεμος κατά τς “ντι-Εκκλησίας”.

Εἰς τό ἱστολόγιο τοῦ ἀδελφοῦ (Π. Τελεβάντου) ἐφιλοξενήθησαν ἐπανει­λημμένως κείμενα τῆς κ. Ἑ.Λ., σχετικά μέ τό ἐκ 1800 λέξεων ἄρθρο μου στόν “Ὁρθόδοξο Τύπο” τῆς 7-4-2017.

Ἔχω νά ἐπισημειώσω συνοπτικῶς τά ἑξῆς:

Τό ἄρθρο ἀναφέρεται στίς ἀποτειχίσεις. Κυρίως ὅμως, στήν διαχρονική ὕπαρξι μιᾶς μαύρης «ντι-Εκκλησίας» καί μιᾶς καταλυτικῆς «Ἀντι-Ελλάδος».

Τό κύριο βάρος, τῶν ἀναγραφομένων, βρίσκεται στόν πόλεμο πού πρέπει νά κάνουμε μέσα στήν Ἐκκλησία ἐναντίον τῶν σωτερικν χθρν, πού ἀπαρτί­ζουν τήν Αἱρετική-Φιλοχρήματο-Ἀνήθικο «Ἀντι-Εκκλησία» καί τήν Προδοτική-Πρακτορική-Προσκυνημένη «Ἀντι-Ελλάδα».

Συνετός πόλεμος κατά τῶν «ντί...». ἀλλά, σύνεσις εἶναι ἡ καλά μεθοδευμένη καί μελετημένη τόλμη.

Τά ἀναρτηθέντα κείμενα, περί τοῦ δημοσιεύματος ἐγράφησαν, χωρίς νά χη μελετηθε τό πλῆρες κείμενο.

Οἱ ἐκφράσεις πού ἐχρησιμοποιήθησαν πέχουν ἀπό τήν χριστιανική εγέ­νεια καί τήν δέουσα προσηγορία.

Στήν περίπτωσι πού, φίλοι τινές ἐπιθυμοῦν νά καταγράψουν τίς ἀπόψεις τους καταρρίπτοντας τό ἄρθρο ἄς τό πράξουν. Τότε, ἐφόσον τοῦτο ὠφελεῖ, θά ὑπάρξη κατά τό δυνατόν καί ἀπάντησις. Ὁ καλόβουλος διάλογος τῆς ἀληθείας ὠφελεῖ τούς πάντες.



Πολλές καμπάνες καί σήμαντρα

Δημιουργον τήν ρθόδοξον ρμονίαν

Οἱ παλαιοί σοφοί Γέροντες καί θεοφώτιστοι Πατέρες σέ ὅλα τους τά κείμενα ὑπογραμμίζουν ὅτι, πολλές καμπάνες καί σήμαντρα συνθέτουν τήν ρμονία.

Ὁ ἔγγαμος βίος, ὁ μοναχισμός καί ἡ ἱεραποστολή ἀποτελοῦν κύριες ἐπιλογές τῶν ἀνθρώπων. Ὁ τρόπος δράσεως καί ἐνεργείας ἑκάστου Χριστιανοῦ μέσα στήν Ἐκκλησία, εἶναι ἀνάλογος μέ τίς προσωπικές του ἐπιλογές καί τίς προδιαγραφές.

Εἶναι σαφές ὅτι, ὅπως συμβαίνει στίς νοπλες Δυνάμεις, ὅπου ὑπάρχει Τακτι­κός Στρατός (Στρατός Ξηρᾶς, Ναυτικό, ἀεροπορία), ἀλλά καί Εδικές Δυνάμεις μέ ἐπίλεκτα τμήματα, ἔτσι συμβαίνει καί στήν Στρατευομένη Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία. Στόν ἀόρατο πόλεμο πού ἔχει ὁρατές πλευρές καί ἐκφάνσεις ἕκαστος πρέπει νά ἐπι­λέ­γη τήν πανοπλία πού τοῦ ταιριάζει, καί μπορεῖ νά τήν χειρισθῆ πιό ἀπο­τελεσματικά, μέ τήν Χάρι τοῦ Κυρίου.

Κατά ἀδήριτο συνέπεια, ὁ “Στρατιώτης” τῆς ἀληθείας δέν ἀντιτίθεται πρός τόν θυελλώδη “Λοκανζή-ϋκά” τῆς κεραυνοβόλου ἐφόδου, οὔτε πρός τόν καταταχθέντα στόν ἀόρατο “Μυστικό Στρατό” τοῦ Χριστοῦ, πού ἀγωνίζεται ἐξαίσια ἀπό ξεχωριστά, ἀλλά οὐσιαστικά μετερίζια.

Ὀφείλουμε νά ἀπαλλαγοῦμε ἀπό τήν ἐγωϊστική ἐνδοσκοπία γιά τό δικό μας δῆθεν «Μοναδικό Στρατόπεδο». Νά ἀναγνωρίσουμε τό ἐν τῇ Θεαρχικῇ Τριάδι πολυδιάστατο τοῦ Ὀρθοδόξου Ἀγωνιστικοῦ Φρονήματος, τόσον τῶν ἁπλῶν, ὅσον καί τῶν ἐπιλέκτων ἀδελφῶν μας.

Θά ξεκολλήσω ἀπ’ τήν καρδιά μου κάθε χορδή, πού δέν εἶναι καθαρή Ὀρθό­δοξος γάπη, λογική Ἁγιοπατερική λευθερία καί ἀληθινή Ἑλληνική λπίδα. Προ­σεύχομαι ἡ καρδία μου νά ἀπηχῇ πάντοτε τό θεσπέσιο σύνθημα τοῦ Μεγί­στου τῶν Ἐθνῶν Ἀποστόλου Παύλου: « ... τά πάντα καί ἐν πᾶσιν Χριστός» (Κολ. γ΄ 11).

9 σχόλια:

  1. Ὁ πατὴρ Βασίλειος Βολουδάκης εἶναι σπουδαῖος κληρικός καὶ ἄριστος θεολόγος. Άλάθητος δὲν εἶναι ὅπως ἀλάθητος δὲν εἶναι κανένας Όρθόδοξος, οὔτε διεκδικεῖ ἀλάθητον, ἀσφαλῶς ὅμως ἀπαιτεῖ, ὅπως ὅλοι μας διεκδικοῦμε, νὰ μὴν διαδίδουν ἄλλοι καὶ δὴ αὐτόκλητοι καὶ ἀναρμόδιοι ψευδεῖς καὶ συκοφαντικὲς εἰδήσεις γιὰ τὸ πρόσωπό του. Γνωστὸς ἀδελφός ἐν Χριστῷ, θρησκευτικὸς ἰστολόγος ἐν τῇ ἀλλοδαπῇ ὑπεραιρὀμενος λόγω τῶν ὅποιων ἀρετῶν του καὶ τῶν ἐκ τῆς νεότητός του γνώσεων καὶ γνωριμιῶν, αὐθυπεβλήθη ὅτι εἶναι ... ἄσφαλτος (ὄχι ἀλάθητος διὸτι εἶναι παπίζουσα ἰδιότης), θεώρησε φαίνεται πὼς εἶναι ὁ κριτὴς τῆς οἰκουμένης, ὁ σύμβουλος παντὸς Ὀρθοδόξου ἐνῶ ἀδυνατεῖ νὰ διαπιστώσῃ κάποιο κάρφος (ἂς μὴν γράψω δοκό) ποὺ θὰ ἔπρεπε νὰ τὸν ἐνοχλῇ, τὸ ὁποῖο διαπιστώνουμε οἱ ἁπλοῖ ἀναγνῶστες τῶν ἰστολογίων, ὅτι διακατέχεται ἀπὸ τὸ ἐλἀττωμα τῶν αὐθαιρέτων ἰδεοληψιῶν. Δὲν ξεχνᾶμε ὅτι πρὸ ἐτῶν τὰ "ἔβαλε" ἀδίκως καὶ ἀνευ λόγου μὲ τὸν καλὸ θεολόγο καὶ ἐκ τῶν δέκα καλυτέρων ἱεροκηρύκων τῆς Ἑλλάδος ἀρχιμανδρίτη π. Δανιὴλ Ἀεράκη. Δὲν λησμομοῦμε ὅτι τὰ εἶχε "βάλει" ἀδίκως καὶ μὲ τὸ ἱστολὀγιο "apotixisi" φρονῶν ὅλως αὐθαιρέτως ὅτι ...αὐτὸ διευθύνεται ἀπὸ πατέρα Μελέτιόν τινά ἢ ὅτι σχολιάζει ὁ ... π. Δανιὴλ! Ἐυθύμως ὁ Νικόλαος Σωτηρόπουλος τοῦ ἀπηύθυνε σεμνή ἱεροπρεπῆ ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ διὰ τῆς ὁποίας διεβεβαίωνε μὲ τὸ θεολογικὸ του ἐκτόπισμα ὅτι πλανᾶτο ὁ ἀδελφὸς μας ἰστολόγος στὴ γνώμη του γιὰ τὸν π. Δανιήλ, ὁ ἐκκλησιαστικὸς δημοσιογράφος καὶ ἄριστος θεολόγος κύριος Ὀδυσσεύς ἀποροῦσε καὶ ἐξίστατο πῶς εἶναι δυνατὸν ὁ ἰδιος νὰ μὴν ἔχῃ ἀντιληφθῇ ὅτι ... διευθύνει τὸ ἰστολόγιόν του ἄλλός τις, ὁ δὲ πατὴρ Βασίλειος Βολουδάκης κατά τὸ ναὶ ναὶ καὶ τὸ οὒ οὒ (καὶτοι δὲν εἶχε καμμία ὑποχρέωσι ἀπολογίας) διεβεβαίωνε πὼς οὔτε ὁ ἴδιος πολιτεύεται ὡς ὑποψήφιος βουλευτὴς μὲ τὴν παράταξι "Κοινωνία" οὔτε κατευθύνει ἰδεολογικῶς τὴν ἐφημερίδα Ο.Τ. στὴν ὁποία, ὅπως ἀνέφερε (καὶ ἡ μαρτυρία αὐτοῦ ἐστὶν ἀληθής διότι τὴν ἀλήθεια αὐτῆς ἐπιμαρτυρεῖ ἡ Ὀρθόδοξος προσωπικότης του), μόνον τὰ δικά του ἐπώνυμα ἄρθρα ἀπηχοῦν τὶς προσωπικές θέσεις του. Ὁ καιρὸς περνάει, τὸ "ἐξπρές" ἐγγὺς δι' ἕκατον ἐξ ἡμῶν, παρῆλθεν ὁ καιρὸς τοῦ ἐρίζειν καὶ ἐλήλυθεν ὁ καιρὸς τοῦ εἰρηνεύειν, ἂς συνέλθῃ ὁ ἰστολόγος καὶ ἄς μὴ στρέφῃ τὰ βέλη τῆς γραφἰδος του κατὰ τῶν ἀρἰστων.

    Ἀπὸ τὸ κεἰμενο τοῦ πατρὸς Ἱεροθέου ξεχωρίζω πλεῖστα πνευματικά μυρίπνοα ἄνθη, ὅπως "Τήν ἀρετή τῆς “ὑπακοῆς” τήν πῆραν καί τήν μετέβαλαν σέ “μυστήριο ὑποταγῆς”, “κανόνα ἐξουσίας” καί “Εὐαγ­γέλιο ἀλαθήτου”. Τήν ἀνύψωσαν πάνω ἀπό τά Μυστήρια καί ἀπό τούς Ἱε­ρούς Κανόνες, γιά νά καταπιέζουν Μοναχούς, Κληρικούς καί ἀδελφότητες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φταίτε όλοι σας, φταίω κι εγώ, φταίμε όλοι οι ΑΝΤΡΕΣ όσοι στην Εκκλησία δίνετε, δίνουν και δίνουμε λόγο διδασκαλικό σε γυναίκα. Το απαγορεύει ρητώς και απολύτως η Αγία Γραφή, γυναίκα να διδάσκη άντρες. ΞΕΦΤΥΛΙΖΟΥΜΕ την Πίστι μας και το μόνο που έχουμε να πούμε με την κυρία αυτή και κάθε άλλη, είναι μόνον αυτό. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπόψιν κυρίας Λ.

    Γυνὴ ἐν ἡσυχίᾳ μανθανέτω ἐν πάσῃ ὑποταγῇ· γυναικὶ δὲ διδάσκειν οὐκ ἐπιτρέπω, οὐδὲ αὐθεντεῖν ἀνδρός, ἀλλ' εἶναι ἐν ἡσυχίᾳ.

    Α' Τιμ. 2,11-12

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραιος ο ορθοδοξος ρυπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οδυσευς Αχιλλειδης25 Μαΐου 2017 στις 11:06 π.μ.

    Ο "Ορθοδοξος Τυπος" με τη μεγάλη του προσφορά στην Εκκλησια και στην Ελλαδα, δικαιως και αξιως πρεπει να λαβη τον τιμητικό τίτλο "ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΗΠΟΣ", όπου φύονται καί διαμοιράζονται σ' ολοκληρο την Οικουμένη ανεξαντλητα μυρίπνοα άνθη. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΛΗΦΗ. Οδυσευς Αχιλλείδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί επίσης να ονομασθεί και Ορθόδοξος Ρύπος. Γιατί να τον κρύψωμεν άλλωστε;

      Διαγραφή
  6. Οδυσευς Αχιλλειδης26 Μαΐου 2017 στις 12:22 π.μ.

    Ένας δημοσιογράφος εξέδωσε ένα καυτό βιβλίο, που περιείχε πολλά σκάνδαλα διαφθοράς, ανηθικότητος και απάτης τού Λευκού Οίκου τών ΗΠΑ.
    Ο δημοσιογράφος συνηντήθη με τόν Πρόεδρο.
    -Αυτά πού γράφεις είναι ρύπος καί οχετός, του είπε.
    -Ασφαλώς όχι, αφού είναι όλα αλήθεια,απεκρίθη ο συγγραφεύς. Και λίγα έγραψα.
    -Εσεις,συνέχισε, εκεί μέσα παράγετετον οχετό. Εγώ άπλώς περιγράφω τή δυσωδία πού ξεχυνεται από τό Λευκό Οίκο, πού είναι κατάμυρος και σκοτεινός.
    Ο Πρόεδρος αναγκάστηκε νά τό παραδεχθή και νά κλείση τή συζήτησι.

    Τό ίδιο συνέβη και μέ εκείνους πού απεκάλεσαν τόν . Ήσαν οι ίδιοι, κυρίως ρασοφόροι, σφόδρα ρυπαροί, ανήθικοι, φιλοχρήματοι, αντικανονικοί,κρυπτοαιρετικοί κ.α..
    Και γιά να γλυτώσουν από την αποκάλυψι της αληθείας τών ρυπαρών τους έργων, και την κατακραυγή, θέλησαν νά στοχοποιήσουν ανεπιτυχώς τον Ο.Τ..Αυτή την λέξι προπαγανδίζουν οι βαρύτατα ένοχοι και λίγοι αθώοι, μή γνωρίζοντες τήν πηγή της ύβρεως.
    Πραγματικά ο Ο.Τ. ειναι αληθής τής Οικουμένης.
    Γιά τούς ενόχους ισχύει το .
    Θέλουν,ματαίως, να σβήσουν τό φώς της αληθείας.
    Νά σκοτεινιάσουν τον ήλιο φτύνοντας. δεν θα το επιτύχουν ποτέ. Οδυσεύς Αχιλλείδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οδυσευς Αχιλλειδης26 Μαΐου 2017 στις 12:45 π.μ.

    Οι φιλοι που δεν θέλουν να εισέρχεται στο χώρο του , τουλάχιστον ας μη επαναλαμβανουν τις ύβρεις των ενόχων. Ας μην καλύπτουν, ακούσεις, τους συνειδητούς επιόρκους ρασοφόρους. Να μη ενισχύουν τους αναξίους, τους αντιπάλους, τους ανηθίκους.Οδυσεύς Αχιλλείδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οδυσευς Αχιλλειδης26 Μαΐου 2017 στις 9:57 π.μ.

    Απόδειξη του ότι τον ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΎΠΟ τον πολεμούν κάτ' αποκλειστικότητα οι αναξίους, ανίκανοι, ανήθικοι και κρυπτοαιρετικοι της εκκλησιαστικής εξουσίας είναι τουτο:

    Ποτέ δεν επιτρέπουν την κυκλοφορία του Ο.Τ. και τη διάδοσί του στους τομείς αρμοδιότητός τους και στις περιοχές που νομίζουν ότι ασκούν καταπιεστικό έλεγχο.

    ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ με κάθε τρόπο, παράνομα και ανήθικα στο λαό, στους Μοναχούς και Κληρικούς να μελετούν η να διαδίδουν το "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΗΠΟ".

    Οι φίλοι που αμφιβάλλουν για τα λεγόμενα ας κάνουν μια πρόχειρη έρευνα και θα διαπιστωσουν ποιοι ρασοφοροι μπλοκάρουν τον Ο.Τ.. Μόνον οι προβληματικοί από πολλές πλευρές.

    Ολοι αυτοι μάλιστα, παλαιότερα,επέτυχαν την έκδοσι ολοκλήρου Συνοδικής Εγγυκλίου "Προς το λαό" για να απαγορεύσουν την κυκλοφορία της Εφημερίδας Ο.Τ.. Αυτό αποδεικνύει το φόβο τους για το άνομα, παράνομα και αντικανονικανικά τους έργα.

    Προφανώς λοιπόν, δημοσίως, κανείς άλλος δεν πολεμά τόσο πολυ με καθαρό λόγο την ενδοεκκλησιαστικη σαπίλα και τις εξωεκκλησιαστικές αιρέσεις και παναιρέσεις, όσο ο Ο.Τ..

    Κυκλοφορούν φυσικά και πολλά άλλα καλά χριστιανική έντυπα, πού δίνουν το δικό τους πανάξιο αγώνα και την Αγιοπνευματική τους μαρτυρία δυναμικά. Τούς αξίζει κάθε δόξα, έπαινος και τιμή. Κάθε συμπαράστασις, ενίσχυσις και βοήθεια.

    Ο αόρατος πόλεμος διεξάγεται μέ πολλά όπλα από το Στρατό του Χριστού. Όποιο όπλο θέλει και του ταιριάζει ας χρησιμοποιή ο κάθε πιστός αγωνιστής.
    ΟΘΕΝ, "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΗΠΟΣ" είναι η εφημερίδα του "ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΎΠΟΥ", Γιά όσους έχουν ανοικτές τις πνευματικής τους αισθήσεις να απολαμβάνουν τα ευώδη άνθη του. Οδυσσεύς Αχιλλείδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου