Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΚΔΟΣΑΜΕ για χαρι του....για το δικαιο του... Δωσαμε χρηματα, κοπιασαμε, μοχθησαμε, ταλαιπωρηθηκαμε........ ΑΙΩΝΙΟΣ ο Λογος του Θεου: "Μη πεποιθατε επ΄αρχοντας, επι υιους ανθρωπων, οις ουκ εστι σωτηρια ...".

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΚΔΟΣΑΜΕ για χαρι του....για το δικαιο του...
Δωσαμε χρηματα, κοπιασαμε, μοχθησαμε, ταλαιπωρηθηκαμε.... 



ΑΙΩΝΙΟΣ ο Λογος του Θεου:
"Μη πεποιθατε επ΄αρχοντας, επι υιους ανθρωπων, οις ουκ εστι σωτηρια ...".

ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ… (βίντεο)



Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Η ξαδέρφη Χατούνε είναι μια χριστιανή Ασσύρια που έζησε όλη την φρίκη της μουσουλμανικής καταπιεστικής εξουσίας στην νοτιοανατολική Τουρκία.
Είναι πολύ χαρακτηριστικές οι διηγήσεις της από το σχολείο πως χτυπούν οι μουσουλμάνοι δάσκαλοι τα χριστιανόπουλα που υποχρεούνται να κάνουν μάθημα ισλαμικής θρησκείας. Ο δάσκαλος τους χτυπούσε με μανία στα χέρια συχνά τόσο δυνατά που το δέρμα γδέρνονταν και φαίνονταν τα κόκαλα του χεριού. Δεν τους επέτρεπαν να πάνε στην εκκλησία παρά του ότι δεν είχαν μάθημα το Σαββάτο. Αν κάποιος το τολμούσε, θα είχε σκληρή τιμωρία την Δευτέρα στο σχολείο.
Όταν κάποιος συμμαθητής της τόλμησε να γράψει στον πίνακα κάτι στα αραμαϊκά ο δάσκαλος που μπήκε μέσα στην τάξη άρχισε να ουρλιάζει για την «ιεροσυλία» αυτή και τον πλάκωσε στο ξύλο και μετά όλοι με ανοιχτά τα χέρια έτρωγαν ξυλιές από τον χάρακα του φανατικού δασκάλου.
Στη συνέχεια περιγράφει την ιστορία μιας γυναίκας χριστιανής από την βόρειο Συρία που βιάστηκε μπροστά στον σύζυγο της τον οποίο μετά τον έσφαξαν και αυτή την βασάνισαν. Σκηνές φρίκης από τα βασανιστήρια των χριστιανών. Συνολικά 218 κοπέλες χριστιανές βασιστήκαν και βασανίστηκαν από τους φανατικούς μουσουλμάνους, ενώ σε τρεις της… έκοψαν το στήθος.
Παρακάτω μια δημόσια σκηνή βασανισμού ενός χριστιανού ονόματι Ιωσήφ. Μια κατασκήνωση ονόματι Αβραάμ στην νοτιοανατολική Τουρκία όπου δυο χριστιανοί καταπιέζονται από 3000 μουσουλμάνους.
Το Κοράνι και η Σαρία, όπως αναφέρει η αδερφή Χατούνε, είναι η αιτία αυτής της φρίκης. Η ζωή για ένα χριστιανό στην Τουρκία είναι καταπίεση και ένας συνεχής βασανισμός.

Αλήθεια, τι έχουν να πουν για όλα αυτά οι διάφοροι ισλαμολάγνοι και προσφάτως τουρκολάγνοι ???


ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγο

ΣΧΟΛΙA ΣΤΙΣ ΜΝΗΜΕΙΩΔΕΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΟΤΑΝ ΔΙΕΚΟΨΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ ===== του Αγωνιστου ιατρου Λυκουργου Νανη


  ΣΧΟΛΙA ΣΤΙΣ ΜΝΗΜΕΙΩΔΕΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΟΤΑΝ ΔΙΕΚΟΨΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ
=====
         του Αγωνιστου ιατρου Λυκουργου Νανη


1) Ο αοίδιμος επίσκοπος ενήργησε μεν μεμονωμένως (αναφερόμαστε στο Μάρτιο του 1970, Β Κυριακή των Νηστειών) (τον ακολούθησαν μετά ταύτα οι επίσης αείμνηστοι Φλωρίνης Αυγουστίνος και Παραμυθίας Παύλος, ενώ συμφώνως προς δημοσιεύματα της εποχής επρόκειτο να προβεί στη διακοπή του μνημοσύνου και ο επίσης κεκοιμημένος αγωνιστής της Ορθοδοξίας και φιλοπαραδοσιακός Μηθύμνης Ιάκωβος), πλην, όμως, στηρίχθηκε επί του οικοδομήματος των Θείων και Ιερών Κανόνων (ΙΕ΄ Κανών της ΑΒ΄ Συνόδου).

Ακουέτωσαν ταύτα κάποιοι εκκλησιαστικοί παράγοντες που ομίλησαν περί ΔΗΘΕΝ ακυρότητος των μυστηρίων των τελουμένων υπό επισκόπων που διακόπτουν τη μνημόνευση του πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως.

2) Οι σκανδαλώδεις αθηναγόρειες δηλώσεις διελάμβαναν ότι τα περί πρωτείου και αλαθήτου φρικώδη αιρεσιολογήματα των αιρετικών παπικών αποτελούν απλά και ασήμαντα εκκλησιαστικά έθιμα!!

3) Την ίδια εποχή (Μάρτιος 1970) ο τότε Χαλκηδόνος Μελίτων Χατζής (πνευματικός πατήρ του νυν πατριάρχου Βαρθολομαίου) από τον άμβωνα του καθεδρικού ναού Αθηνών εξεφώνησε την Κυριακή της Τυρινής ένα επιεικέστατα τρισάθλιο κήρυγμα που προκάλεσε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ σωρεία σφοδρών αντιδράσεων από την πλευρά επισκόπων, καθηγητών Πανεπιστημίου των Θεολογικών Σχολών (καμία σχέση με τους σημερινούς, πλην ολίγων και επαινετέων εξαιρέσεων, υπηρέτες του οικουμενισμού και της εκκοσμικεύσεως), καθηγουμένων ιερών μονών, ιεραποστολικών αδελφοτήτων, επιστημόνων και πλήθους πιστών. Δυστυχώς το σκανδαλωδέστατο αυτό κήρυγμα προβάλλεται από "ορθόδοξα" ιστολόγια και ιστοτόπους ιερών μητροπόλεων...

Στην πρωτοπορεία των σχετικών αντιδράσεων βρέθηκαν οι μακαριστοί Φλωρίνης Αυγουστίνος, Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος, Παραμυθίας Παύλος και Παροναξίας Επιφάνιος (υπέβαλαν μηνητύριο αναφορά στην τότε ΔΙΣ) καθώς και οι π. Φιλόθεος Ζερβάκος (υπέβαλε μηνυτύριο αναφορά κατά των Αθηναγόρα, Μελίτωνα και Αμερικής Ιακώβου), Παναγιώτης Τρεμπέλας, Κωνσταντίνος Μουρατίδης (υπέβαλε μήνυση στην τότε ΔΙΣ), π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος και άλλοι.

4) Μήπως τη θέση του Μελίτωνα Χατζή έχουν καταλάβει "πρώτος και καλλίτερος" ο Ιωάννης Ζηζιούλας και "δεύτερος και πολλά υποσχόμενος" ο Ελπιδοφόρος Λαμπρυνιάδης;

5) Πού η εφάμιλλη των προαναφερθέντων ιεραρχών ευαισθησία επί ζητημάτων νοθεύσεως του Ορθοδόξου Δόγματος και Ήθους από την πλευρά των σημερινών επισκόπων; Αντί για μηνυτήριες αναφορές και διακοπή μνημοσύνου αβρότητες, χαριεντισμοί, υποδοχές μετά τιμών του σκανδαλοποιού πατριάρχη και συλλείτουργα με τον ίδιο και τον Προύσσης από τη μεριά φιλοπαραδοσιακών, κατά τα άλλα, επισκόπων! Και μη χειρότερα!

Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017

Ο μητροπολιτης Ηλειας Γερμανος ΨΕΥΔΕΤΑΙ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΓραφει ο ιδιος την 22 Αυγουστου 2017: η ηγουμενη Μελανια, καταφερεται κατα του επισκοπου της επειδη συμμετεσχε στην Αγια και Μεγαλη Συνοδο και δεν θελει να εχη κοινωνια μετ΄ αυτου, ουτε συνεκκλησιαζεται, δεν εισηλθε καν στο ναο, ουτε πινει καφε μαζι του, ουτε τον χαιρεταει, παρα μονο οταν προσκληθηκε τον χαιρετησε ψυχρα".

Ο μητροπολιτης Ηλειας Γερμανος ΨΕΥΔΕΤΑΙ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ


Γραφει ο ιδιος στις 22 Αυγουστου 2017: Η ηγουμενη Μελανια, καταφερεται κατα του επισκοπου της, επειδη συμμετεσχε στην Αγια και Μεγαλη Συνοδο και δεν θελει να εχη κοινωνια μετ΄ αυτου, ουτε συνεκκλησιαζεται, δεν εισηλθε καν στο ναο, ουτε πινει καφε  μαζι του, ουτε τον χαιρεταει, παρα μονο οταν προσκληθηκε τον χαιρετησε ψυχρα".




Ουδεις ανεμενε να δη τον μητροπολιτη Ηλειας Γερμανο, μετα τα οσα συνεβησαν αυτες τις μερες και δημοσιευσαμε κατ΄ αποκλειστικοτητα στην ΟΜΟΛΟΓΙΑ, να βγαινει στη δημοσιοτητα απολογουμενος τροπον τινα και να ζηταει και τα ρεστα. Ο ρασοφορος αυτος εχει θρασος μεγαλο και μαλιστα θρασος μυριων πιθηκων.
Ειναι γνωστο πλεον σε ολοκληρο τον πλανητη τινι τροπω σχεδιασε, μεθοδευσε και εξεδιωξε τις δυο μοναχες απο το ιερο ησυχαστηριο Μεταμορφωσεως του Σωτηρος Βουλιαγμενης Ηλειας, την ηγουμενη Μελανια και την μοναχη Σεραφειμα.
Ουτε οι χειροτεροι ΛΗΣΤΑΡΧΟΙ δεν θα σκεπτονταν και δεν θα μεθοδευαν και δεν θα εφηρμοζαν μια τετοια παρανομη επιχειρησι σαν αυτην που σχεδιασε, σκεφτηκε και εφηρμοσε ο Γερμανος Παρασκευοπουλος,  εναντιον των δυο αδυνατων γυναικων μοναζουσων της μονης Μεταμορφωσεως.
Εφερε μαλιστα μαζι του για την εκτελεσι των πρωτοφανων κακουργηματικων του πραξεων, ενα πληθος συνενοχων κομπαρσων, αστυνομικων, σεκιουρηταδων και αθλιων παπαδων.
Χωρις καμμια εντολη εισαγγελεως, εισωρμησαν μεσα στην μονη και ενεργουσαν ως ασυδοτοι ΛΗΣΤΑΡΧΟΙ, καταλαμβανοντες ολους τους χωρους, αλλαζοντας κλειδαριες με καλουμενους κλειδαραδες και απειλουντες και αφριζοντες και ....αλλαλαζοντες σαν Ινδιανοι!!!!
Και ο κυριος ηθικος αυτουργος ολης αυτης της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ εισβολης και καταληψεως;  
Ο νυν μητροπολιτης Γερμανος Παρασκευοπουλος.
Απορουμε πως δεν κινηθηκε μεχρι στιγμης καποιος εισαγγελεας, να τον πιαση απο το αυτι και να τον κατση στο σκαμνι, γι αυτες τις πρωτοφανεις και παρανομες πραξεις του.
Ο εν λογω κυριος, ειναι γνωστος σε μας απο το πολλων πολλων ετων( το 1975),  πριν ακομα γινη μητροπολιτης, που τοτε μεθοδευε τα της αναρριχησεως του στον θρονο της Ηλειας, αλλα κυριως οταν παρουσιαστηκε σαν μαρτυρας υπερασπισεως, του διαβοητου Αθανασιου Βασιλοπουλου γεροντα του και μητροπολιτη τοτε Ηλειας, τον οποιο δεν καταφερε να υπερασπιστη και να απαλλαξη της φρικτης κατηγοριας, οτι επασχε απο το τρομερο παθος της ομοφυλοφιλιας και ζητουσε  να ικανοποιηση το παθος του μετα κληρικων και μοναχων της μητροπολεως του.
Επαναφερουμε δημοσιευμα στο τελος της αναρτησης.
Ομως σημερα, ο Γερμανος εσχατογηρος 86 χρονων, παρα τα οσα εζησε κατα το παρελθον και ενω εχει βρεγμενη την φωληα του στο προκειμενο ζητημα της παρανομης εισβολης του στη μονη Μεταμορφωσεως .....ουκ ηβουληθη συνιεναι.
Ενηργησε και παλι κατα τον περιγραφομενον πιο πανω τροπον, που φαινεται και αποδεικνυεται οτι ειναι δουλος δολιος και πονηρος, ομως εμφανιζεται ως ....αδικουμενο και κακοποιουμενο αρνακι!!!!
Μετα απο ολα οσα συνεβησαν και ενω οι δυο μοναχες ειναι ακομα περιφερομενες, χωρις να εχουν βρη μεχρι στιγμης τελικο τοπο διαμονης και χωρις να εχουν στη διαθεσι τους κανενα μεσο και τροπο αμυνας, βλεπουμε τον Γερμανο που ενω ο ιδιος ως αυτουργος,  ενηργησε και εδρασε κατα της μονης ως αρχιτραμπουκος και ως πραγματικος κακοποιος, να στελλει στα ιστολογια κειμενα που εμφανιζεται ως αμυνομενος ταχα και οτι προεβη στις πραξεις αυτες για αλλους λογους και οχι λογω του Αντιοικουμενισμου της Γεροντισσας Μελανιας.
Για να φανη δε περιτρανα η κακια του προς αυτην, τελειως ΑΝΑΓΩΓΑ και ΕΜΠΑΘΕΣΤΑΤΑ στο τελευταιο εγγραφο του προς αυτην, δεν τολμαει να της αποδοση καν τον τιτλο της ηγουμενης  αλλα την χαρακτηριζει απλα σαν ....υπευθυνη της μονης, ενω ο ιδιος την εγκατεστησε με ειδικες τελετες ως ηγουμενη της μονης. 
Ολα ομως εν καιρω θα εκτεθουν και θα παρουσιασθουν απο την ιδια την ηγουμενη Μελανια, οταν ηρεμησουν τα πραγματα και τακτοποιηθουν τελικα σε χωρο της επιλογης τους.
Παντως η αληθεια ειναι οτι η ηγουμενη Μελανια, ολα τα χρονια και απο τοτε που εγκατασταθηκε στη μονη σαν ηγουμενη απο τον ιδιο τον Γερμανο, διατηρουσε μαζι του αριστες σχεσεις και ουδεποτε του φερθηκε κατα τροπον σκαιον ή αναγωγον, οπως θελει αυτος να την παρουσιαση. Οταν επισκεπτονταν τη μονη τηρουνταν ολα τα κεκανονισμενα, με κωδωνοκρουσιες και υποδοχες και δεν υπηρξε ποτε η παραμικρη μεταξυ τους εκτραχυνσι των σχεσεων.
Αυτο συνεβη ΜΟΝΟ μετα απο την συναξι της  Κολυμπαριου(2016) της Κρητης και μετα την οποια επαψε ναχη οποιαδηποτε σχεσι μαζι του, διαμαρτυρομενη για τα πεπραγμενα της, αλλα και την δικη του συμμετοχη και την πληρη αποδοχη της.
Υπαρχει το τελευταιο εγγραφο του προς αυτην, που αποκαλυπτεται το πραγματικο προσωπο του, αλλα και ο κυριος λογος που την εκδιωξε της μονης και τον οποιο αναφερει ρητα οτι, '' η ....υπευθυνη της μονης...(οχι η ηγουμενη), καταφερεται κατα του επισκοπου της επειδη συμμετεσχε στην Αγια και Μεγαλη Συνοδο και δεν θελει να εχη κοινωνια μετ αυτου. Εδειξε δε εμπρακτως τουτο κατα την πανηγυρι της μονης(6 Αυγουστου της Μεταμορφωσεως) κατα την οποιαν ιερουργουντος αυτου δεν εκκλησιαστηκε, δεν επικοινωνησε, ουτε καν μπηκε εντος του ναου αλλα εδειξε τελεια περιφρονησι προς τον επισκοπον της, ωστε τον υπεδεχθη στο αρχονταρικι μια κοσμικη κυρια η οποια και του προσεφερε τον καφε και οταν εφευγε εκ του ησυχαστηριου ο επισκοπος, δεν προσηλθε να τον αποχαιρετιση, οταν μαλιστα γνωριζει καλα ποσο την εχει ανεχθη και ποσο καλα επι χρονια της προσεφερε και πνευματικα την βοηθησε, φανεισα  ουτω και αχαριστη.  Μονον οταν ο ιδιος ο επισκοπος την αναζητησε σε καποια στιγμη αναγκασθηκε να εμφανισθη και ψυχρα να τον αποχαιρετηση".

Οπερ εδει δειξαι:
Ο ιδιος ο Γερμανος και μαλιστα ΓΡΑΠΤΑ, αναιρει τον εαυτον του και ομολογει οτι " η ....υπευθυνη της μονης!!!!!! καταφερεται κατα του επισκοπου της, επειδη συμμετεσχε στην Αγια και Μεγαλη Συνοδο και δεν θελει να εχη κοινωνια μετ΄ αυτου". 
Ομως υπαρχει και μια ακομα επιστολη της ηγουμενης Μελανιας, μηπως δεν την γνωριζει ο Γερμανος;
 
«Σεβασμιώτατε, 
    ἐπειδὴ ἀντιλαμβάνομαι ὅτι θέλετε νὰ σᾶς ἀναφέρω σχετικὰ μὲ τὴν θέση μου γιὰ τὴν Σύνοδο τῆς Κρήτης (διότι ὅλοι οἱ Χριστιανοί, κληρικοί, λαϊκοὶ καὶ μοναχοὶ ὀφείλουμε νὰ ἔχουμε συγκεκριμένη θέση στὸ θέμα, ἐπειδὴ εἶναι πολὺ εὐαίσθητο καὶ ἅπτεται τῆς Ἁγίας μας Πίστεως), ἡ Σύνοδος τῆς Κρήτης εἶναι αἱρετικὴ καὶ βλάσφημη πρὸς τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιο. Νομιμοποιήθηκε Συνοδικῶς ἡ αἵρεση. Οἱ Ἅγιοι μᾶς διδάσκουν ἄμεση ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ὡς τρόπο διαφυλάξεως τῆς Πίστεως. Οἱ αἱρετικοὶ οὔτε Ἐκκλησία ἀποτελοῦν, οὔτε θυσιαστήριο ἔχουν, οὔτε Ἅγιο Πνεῦμα. Ὁ Οἰκουμενισμὸς εἶναι κατεγνωσμένη αἵρεση, ἡ ὁποία ἀμβλύνει τὸ ὀρθόδοξο φρόνημά μας, ἐνσωματώνει θεολογικὰ καὶ ἐκκλησιολογικὰ στοιχεῖα ποὺ ἔχουν ἀπορριφθεῖ ἀπὸ τὴν Ὀρθοδοξία. Θὰ τὴν δεχθοῦμε; Θὰ δεχθοῦμε τὴν Παναίρεση;
   Σᾶς καθησυχάζουμε καὶ σᾶς διαβεβαιώνουμε ὅτι παραμένουμε στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ὅπως μᾶς τὴν παρέδωσαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες. Ὅταν ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης κηρύττει ὅτι ὅλες οἱ θρησκεῖες σώζουν, τότε αὐτὸ ποῦ μᾶς ὁδηγεῖ; Μήπως πρέπει νὰ πάρετε θέση στὸ σοβαρὸ αὐτὸ θέμα;».


Αυτα προς το παρον και επεται συνεχεια.


ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΓΓΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΤΕ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ
=====

Μετά πικρίας ανέγνωμεν βλασφήμους δηλώσεις Οικουμενικού Πατριάρχου Αθηναγόρα καταχωρησθείσας εις απογευματινήν εφημερίδα Αθηνών δι’ ών εδονήθησαν θεμέλια Ορθοδόξου Χριστιανικής πίστεως. Η κατά της Ορθοδοξίας επίθεσις και δη ακριβώς μίαν εβδομάδα προ της πρώτης Κυριακής νηστειών, καθ’ ήν τα πλήθη των Ορθοδόξων εορτάζουν τον θρίαμβον της Ορθοδοξίας κατά πασών των αιρέσεων, υπήρξε καθ’ όλας τας ενδείξεις προμελετημένη και επίβουλος.
Το Φανάριον, όπερ μέχρι και της προχθές απετέλει ένδοξον έπαλξιν των υπέρ της Ορθοδοξίας ατρύτων αγώνων, οι ηγέται του οποίου σθεναρώς ηγωνίσθησαν και εθυσιάσθησαν υπέρ της πανσέπτου Ορθοδοξίας, σήμερον με επικεφαλής τον Οικουμενικόν Πατριάρχην και τινας ευαρίθμους ομόφρονας αυτώ κληρικούς, εξεστράτευσε διά να την πλήξη θανασίμως.

Εφ’ ώ και επεστρατεύθη η πρώτου μεγέθους κατά την πατριαρχικήν έκφρασιν φυσιογνωμία, ο μητροπολίτης δηλονότι Χαλκηδονος κ. Μελίτων, η φωνή του Φαναρίου -κατά τον πατριάρχην- όμοιον του οποίου δεν έχει πολλούς το Φανάριον και τον οποίον ασφαλώς θα απεθαύμαζε την Κυριακήν της Τυροφάγου, όταν ηέως ήκουεν αυτού, εξ Αθηνών ομιλούντος περί ανέμων και υδάτων, περί μεταμορφώσεως της Εκκλησίας, περί καρναβάλου, αλλά (άκουσον-άκουσον) και περί υποκρισίας.

Με ποίον όμως κύρος ο κ. Μελίτων ετόλμησε να στηλιτεύση υποκριτάς και υποκρισίαν, όταν ο ίδιος και δη εν ώρα θείας λατρείας μυρίους υποκριτικούς φωνητικούς αττικισμούς μετελθών και διά χειρονομιών και ποικίλων του σώματος κινήσεων, ήκιστα σοβαρών και σεμνών κατά τας μαρτυρίας ακηκοότων και εωρακότων, ουχί εις λειτουργούς του Υψίστου αλλ’ εις ηθοποιούς και μίμους προσιδιαζουσών, επέτυχε να πείση τους πάντας ότι όντως διαθέτει αξιόλογον τάλαντον υποκριτικής ικανότητος και τέχνης;

"ΚΑΤΟΠΙΝ, ΛΟΙΠΟΝ, ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙΣΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΔΙ’ ΩΝ ΟΥΤΟΣ ΦΕΡΕΤΑΙ ΠΡΟΣΧΩΡΩΝ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΩΣ ΕΙΣ ΑΙΡΕΣΙΝ, ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΜΟΝΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΥ ΑΝΑΜΟΝΗΣ, ΕΠΑΥΣΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΟΝ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΤΟΥΤΟΥ, ΚΑΤ’ ΕΦΑΡΜΟΓΗΝ ΙΕ΄ ΚΑΝΟΝΟΣ ΠΡΩΤΟΔΕΥΤΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ.

Του λοιπού θα μνημονεύωμεν αγίας και ιεράς ημών συνόδου, επιφυλασσόμενος επαναλάβω μνημόσυνον αυτού, ευθύς ως ούτος αποδοκιμάση ή διαψεύση αντορθοδόξους δηλώσεις του, καθ άς αι εκθεμελιωτικαί της Ορθοδόξου πίστεως και σατανικής εμπνεύσεως αιρέσεις Πρωτείου και Αλαθήτου αποτελούν απλά εκκλησιαστικά έθιμα και ασημάντους διαφοράς.

Σήμερον σύμπασα η Ορθοδοξία γεραίρει την μνήμην του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά, προχθές εώρτασεν την ιεράν μνήμην του μεγάλου Φωτίου, επανηγύρισεν επί τη εορτή του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού.

Εάν συνταχθώμεν τοις αντορθοδόξοις φρονήμασι του Πατριάρχου Αθηναγόρα, θα πρέπει αμέσως να διαγραφούν από το αγιολόγιον της Ορθοδόξου Εκκλησίας ου μόνον τα ονόματα των διαληφθέντων αγίων αλλά και απάντων των υπέρ της Ορθοδοξίας διά μέσου των αιώνων αγωνισθέντων και αναιρεθέντων μαρτύρων.

Λυπούμαι βαθύτατα διά την ην έλαβον αυστηράν θέσιν, έναντι ανακύψαντος σοβαροτάτου ζητήματος.

Η αρχιερατική μου συνείδησις με υποχρεοί, ίνα μη σιωπήσω περαιτέρω. Καιρός όπως υψωθούν φραγμοί ισχυροί και ανυπέρβατοι κατά παπικού δεσποτισμού και επεκτατικών αυτού σχεδίων, ταπεινός υπηρέτης των οποίων ανεδείχθη- ατυχώς- ο Οικουμενικός Πατριάρχης και οι συν αυτώ ασθενείς τη Ορθοδόξω πίστει Οικουμενισταί.

Πιστεύομεν ότι η Ιερά Συνοδος της Ελλαδικής Εκκλησίας ου μόνον θα κατανοήση απόφασίν μου, εις ην με οδηγεί επιταγή συνειδήσεώς μου, αλλά και θα εφαρμόση έναντι δογματικώς εκτροχιασθέντος Πατριάρχου, ό,τι οι Ιεροί Κανόνες υποδεικνύουν και επιτάσσουν".



(Μ. Βασίλειος – Προς Αμφιλόχιον Επιστολή (199))

Η αυθεντική ορθόδοξη συνείδηση δεν μπορεί να προέλθει, παρά μόνο από μια βαθειά πνευματική ζωή και από μία παράλληλη Αγιογραφική – Πατερική γνώση.
Η καθολική και γενικεύουσα ορθόδοξη όραση – συνείδηση, με αφορμή την οικουμενιστική αίρεση, συνθέτει την άμυνά της μέσα στην καθολικότερη περιοχή της ορθόδοξης θεολογίας. Για να αντιμετωπισθεί σωστά η εκκλησιολογία της «συνόδου» της Κρήτης ή «Σύνοδος αθετούντων» κατά τον Μ. Βασίλειο (Επιστολή 237) πρέπει, ως γνωστό, να αναλυθεί η σκέψη της σε Αγιογραφικές και Πατερικές συντεταγμένες. Κανένας πιστός – ορθόδοξος δε θα μπορέσει να σταθεί ορθά στην υπάρχουσα εκκλησιαστική πραγματικότητα, αν δεν ανατρέξει στην Πατερική θεολογία.
Ο Μ. Βασίλειος στο ειδικό έργο της ποιμαντικής του, στις επιστολές του, φανερώνει την ορθόδοξη θεολογία με σπάνια κριτική θεμελίωση. Σήμερα, που οι αιρετικές θεωρίες περί βαπτίσματος αναδιοργανώθηκαν με τον όρο «βαπτισματική θεολογία» και υιοθετήθηκαν συνοδικά στην Κρήτη, για να αντιληφθούμε το αιρετικό βάθος της «θεολογίας» αυτής, εμπιστευόμεθα τον Μ. Βασίλειο και όχι την εκκλησιολογία του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως. Η «βαπτισματική θεολογία» είναι διανοητική ανθρώπινη λειτουργία, που θέλει να υποσκελίσει – υποκαταστήσει τη λειτουργία της Θ. Χάριτος.
«Καν γαρ τις ή τέλειος εν υιοίς ανθρώπων, της από του Θεού σοφίας απούσης, εις ουδέν λογισθήσεται» (Σοφ. Σολομ. θ΄,6).

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: TON ΔΙΩΧΝΕΙ Ο ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΡΕΥΣΤΟ ΠΟΥ ΣΤΕΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ.....ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΧΑΡΑΓΙΑΔΕΣ ΕΣΧΑΤΟΓΗΡΟΥΣ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ....Ξερετε τι θα πη 7000 ευρω μισθο τον μηνα ο καθενας απο τα χρηματα των ορθοδοξων πιστων;

barth dimitrios
Του Θεοδώρου Καλμούκου | Εθνικός Κήρυκας

Στην από κοινού σύσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου, της περί Αυτόν Ιεράς Συνόδου του Φαναρίου και της Ιεράς Επαρχιακής Συνόδου της Αρχιεπισκοπής Αμερικής με επικεφαλής τον Αρχιεπίσκοπο Γέροντα Αμερικής κ. Δημήτριο, για το γνωστό θέμα της εκλογής Σικάγου και του Καταλόγου προς αρχιερατεία, από τις μέχρι τώρα πληροφορίες του «Εθνικού Κήρυκα» προκύπτουν τα εξής αποφασισθέντα:
Να επικαιροποιηθεί ο Κατάλογος με την αφαίρεση των ονομάτων ασθενών και συνταξιούχων όπως είχε τονίσει ο «Ε.Κ.» στην αρθρογραφία του. Να προστεθούν ονόματα αγάμων κληρικών τα οποία δεν συμπεριλαμβάνονται στον υπάρχοντα κατάλογο. Ελέχθη από τη μεριά του Αρχιεπισκόπου κ. Δημητρίου πως απαιτείται και η συμβολή και εξέταση της Νομικής Επιτροπής του Αρχιεπισκοπικού Συμβουλίου, η οποία θα κληθεί να συντάξει πόρισμα επ’ αυτού.
Τονίσθηκε, ωστόσο, το πόρισμα αυτό της Νομικής Επιτροπής να σταλεί στο Οικουμενικό Πατριαρχείο προκειμένου να εξετασθεί και μελετηθεί από δύο Επιτροπές του, την Κανονική και επί των Επαρχιών του Θρόνου, και να υπάρξει τελική έγκρισή του.
Αναφορικά με την προσθήκη ονομάτων υποψηφίων οι οποίοι στο παρελθόν υπηρέτησαν στην Αρχιεπισκοπή Αμερικής, αλλά σήμερα είναι ήδη Μητροπολίτες εκτός Αμερικής όπως λόγου χάρη ο Τορόντο κ. Σωτήριος, ο Μεξικού κ. Αθηναγόρας, ο Σουηδίας κ. Κλεόπας και ο Δαρδανελίων κ. Νικήτας, όπως ζήτησε αρχικά το Οικουμενικό Πατριαρχείο, ο Αρχιεπίσκοπος κ. Δημήτριος αντέταξε πείθοντας τον Πατριάρχη και τη Σύνοδο του Φαναρίου ότι απαιτείται απόφαση της Κληρικολαϊκής προς τούτο.
Σημειώνεται ότι η επόμενη Κληρικολαϊκή Συνέλευση θα πρέπει να συγκληθεί τον Ιούλιο του 2018, πλην όμως ουδεμία μέριμνα έχει ληφθεί μέχρι στιγμής αναφορικά για τον τόπο σύγκλησής της και της θεματολογίας της. Πιθανολογείται η Βοστώνη ως τόπος σύγκλησής της.
Τονίζεται ότι οι συσκέψεις πραγματοποιήθηκαν το πρωί της Τετάρτης 30 Αυγούστου. Αρχικά συναντήθηκε ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος με την Ιερά Επαρχιακή Σύνοδο Αμερικής παρουσία του Αρχιεπισκόπου κ. Δημητρίου και στη συνέχεια η Επαρχιακή Σύνοδος με την Ιερά Σύνοδο του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
Από την Επαρχιακή Σύνοδο της Αμερικής απουσίασε ο Μητροπολίτης Αγίου Φραγκίσκου κ. Γεράσιμος, ο οποίος υποβάλλεται σε μικρή επέμβαση στο πόδι όπως είχε γράψει ο «Ε.Κ.» πρόσφατα, και ο Μητροπολίτης Ατλάντας κ. Αλέξιος, ο οποίος διαμήνυσε στο Οικουμενικό Πατριαρχείο ότι έχασε το διαβατήριό του. Επίσης απουσίασε ο Μητροπολίτης Ντένβερ κ. Ησαΐας ο οποίος έστειλε επιστολή στην οποία δηλώνει την υπακοή του «σε ό,τι λέγει το Οικουμενικό Πατριαρχείο».
Εμπειροι γνώστες των εκκλησιαστικών πραγμάτων παρατηρούσαν στον «Ε.Κ.» πως τα αποφασισθέντα αποτελούν απλώς έναν ελιγμό του Φαναρίου πίστωσης χρόνου προς τον Αρχιεπίσκοπο κ. Δημήτριο, προκειμένου να διευκολύνει ο ίδιος το Οικουμενικό Πατριαρχείο με εθελούσια παραίτησή του, ενώ το πνεύμα που επικρατεί εν Φαναρίω εντάσσεται στην μετά-Δημήτριο εποχή. Είναι γνωστή η οικονομική ύφεση που έχει περιέλθει η Αρχιεπισκοπή Αμερικής, την οποία ακόμα και αξιωματούχοι της Αρχιεπισκοπής χαρακτηρίζουν ως πτώχευση.

Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ - ΑΝ ΕΧΕΙ!!!! -Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ

ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ - ΑΝ ΕΧΕΙ!!!! - Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ

Καποιοι ανθρωποι του μητροπολιτη Ηλειας Γερμανου, ειχαν την δολιοτητα να μας στειλουν μια απαντητικη επιστολη του δεσποτη Γερμανου προς την ηγουμενη Μελανια, για να δικαιολογηση τα αδικαιολογητα και να καλυψη τις πομπες του μετα απο την πρωτοφανη, παρανομη και τραμπουκικη εκδιωξι των μοναζουσων  απο την μονη Μεταμορφωσεως Ηλειας. 
Και αυτα συνεβησαν πριν απο 3 μερες. Σημερα ειδαμε στο παντα ανευθυνο ιστολογιο Κρασο-Κατανυξι να δημοσιευη αυτην την αχρεια επιστολη του Γερμανου χωρις να εχει την τιμιοτητα, το φιλοτιμο, την ηθικη ευθυνη και την χριστιανικη ευθυτητα να δημοσιευσει τατυτοχρονα και την επιστολη της Γεροντισας Μελανιας για να δουμε τι πραγματικα γραφει εκεινη και τι απανταει ο Γερμανος.
Τα ιδια ισχυουν βεβαια και για το ανευθυνοϋπευθυνο - οπως εμεις το θεωρουμε - ιστολογιο Κρασο- Κατανυξι που δεν εφαρμοζει καν την στοιχειωδη δημοσιογραφικη δεοντολογια και δεν ζηταει πρωτα να δημοσιευθη και η επιστολη της Γεροντισας Μελανιας, αλλα κατα τροπον βαρβαρον, αγροικον και συκοφαντικον δημοσιευει μονο την επιστολη του αρχιτραμπουκου μητροπολιτη, η οποια απανταει στην ηγουμενη Μελανια, αλλα αντ΄αλλων, απο εκεινα που εκεινη του εγραψε και προσπαθει μαλιστα να την συκοφαντιση για τον Αντιοικουμενιστικο της αγωνα. 
Καταχωρουμε στη συνεχεια τον διαλογο που διαμειφθηκε με τους ανθρωπους του διαβοητου Γερμανου Παρασκευοπουλου(καποιος Παναγιωτης Παυλοπουλος), κριμασιν οις οιδεν Κυριος μητροπολιτη Ηλειας και του ιστολογου της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ. 

 

 Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΟΥΣΩΝ ΠΟΥ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΊΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΕΔΙΩΞΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ



Κυριε Παναγιωτη χαιρετε.
Ευχαριστω για το δημοσιευμα που μου στειλατε για να με ενημερωσετε για το ποιον της ηγουμενης Μελανιας που ο μητροπολιτης σας την εκδιωξε κατα τροπον Γκεσταμπιτικον αναμφισβητητα.
Μπραβο στο ....παλληκαρι σας!!!!!
Ομως αγαπητε φιλε, εχεις την καλωσυνη να του ζητησης να σου δωση να δημοσιευσης και να με ενημερωσης γι αυτο, και την επιστολη που τουστειλε η ηγουμενη και ελαβε αυτη την απαντησι;
Θαχε πολυ ενδιαφερον το θεμα αυτο και για μας και για σας τα τεκνα του.
Ελεγε ο συντοπιτης μου πατηρ Παίσιος που ο ταφος του απεχει απο εδω 1 χιλιομετρο οτι η κολασι ειναι γεματη απο δεσποταδες και παπαδες, δεν ελεγε απο καλογηρους και απο καλογρηες.
Θα με υποχρεωσεις αν μου στειλης εκεινη την επιστολη της γεροντισας Μελανιας, ή αν μπορεις να την δημοσιευσης, για να βγαλω τα αντικειμενικα μου συμπερασματα, καθως ειναι αναγκαιο να ακουμε και τις δυο πλευρες, αλλα σου υποσχομαι να τις δημοσιευσω και στο ιστολογιο μου το οποιο παρακολουθουν καθημερινα χιλιαδες επισκεπτες.
-

Αγαπητέ κ Οδυσσέα εγω σας έστειλα το θέμα που εχει δημοσιευθεί σε ιστοσελίδα με την οποία καμία σχέση δεν έχω για να εμπλουτίσετε το ρεπορταζ σας και γνωρίζεται καλα οτι για να δημοσίευσης κατι οπουδήποτε πρέπει να εχεις την Άδεια του συγγραφέα. Όποτε και ο δεσπότης να μου τη δώσει δεν θα μπορώ να την δημοσιεύσω γιατι δεν θα έχω την την έγκριση της Μοναχής Μελανιας που ειναι ο συγγραφέας της.  Αν εσείς έχετε πρόσβασης στην ίδια ζητείτε τη και δημοσιεύστε τη . Η δίκη μου έρευνα για το θέμα βρίσκεται σε εξέλιξη. 

Από το iPhone μου
Αγαπητε φιλε για να σου γραψω οπως σου εγραψα, ασφαλως και ελαβα την αδεια της ηγουμενης Μελανιας, αλλα μεγαλη αξια εχει η υποθεσι να σου την δωση ο Γερμανος ο ιδιος να την δημοσιευσης.
Αν, λοιπον, το καταφερεις αυτο, θα παρουμε και την αδεια της συγγραψασας την επιστολη Μελανιας μοναχης, νασαι βεβαιος, γι αυτο εγγυωμαι εγω.
 Ο Γερμανος ομως φερομενος και εδω ανεντιμα εδωσε στη δημοσιοτητα την απαντησι του στην οποια αναφερεται σε φανταστικα πραγματα και καθολου στην επιστολη της Μελανιας.
Πιασε το λαβρακι αν θελεις αγαπητε, και μην το αφησεις να σου ξεφυγει. Για να δης τον δολιο ανθρωπο και δεσποτη και την απυθμενη πονηρια του.
Προσπαθησε να σου την δωση ο ιδιος, αυτο εχει την αξια την μεγαλη, ξερω καλα εγω τι σου γραφω.

Ιδου και το ανευθυνοϋπευθυνο δημοσιευμα του ιστολογιου της Κρασοκατανυξης. 

Απάντηση του Μητρ. Ηλείας για την απομάκρυνση Μοναχής από Μονή

Ηλείας.jpg
Απομάκρυνσις Μοναχής από την Μονή

28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016 ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ

28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016 ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ

28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016 

ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ 

 
     Αγαπητοί,
     Στις 28 Αυγούστου 2010 εκοιμήθη ο επίσκοπος Αυγουστίνος ο Ακρίτας της Φλώρινας. Στις 28 Αυγούστου 2016 οι πιστοί που εκκλησιαστήκαμε στο μοναστήρι του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά ζήσαμε μία μοναδική εμπειρία μέρος της οποίας θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας λόγω της δίωξης των πατέρων της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου.
         Η ιερά ακολουθία του Όρθρου είχε ήδη αρχίσει και οι ευχές που συμπεριλάμβαναν το όνομα του επισκόπου προσθέτονταν η μία πάνω στην άλλη. Οι πιστοί ο ένας μετά τον άλλο αύξαναν με την προσέλευσή τους την ποίμνη του Χριστού και ήταν αδύνατον η παρουσία υψηλόβαθμου αστυνομικού με πολιτικά ρούχα να μην απασχολήσει την σκέψη μας. Οι λογισμοί μου συναντούσαν το αδιέξοδο της υπόθεσης καθώς ο ηγούμενος και λειτουργός της Ακολουθίας γυρισμένος προς την Αγία Τράπεζα διάβαζε τις γνωστές πρωινές ευχές δίχως να έχει πάρει είδηση για τον επίσημο – ύποπτο καλεσμένο μας. Μία ιδέα μου φάνηκε πως είναι φως. Να ενημερώσω τον π. Παΐσιο για τον επισκέπτη μας. Η πάλη με τον χρόνο άλλαξε τον τρόπο εφαρμογής της ιδέας μου. Μέσα σε δέκατα του δευτερολέπτου κατάλαβα πως έπρεπε να σιωπήσω, θα σας πω το γιατί. Όμως θαρρείς πως οι αδελφοί κατάλαβαν την πρόθεσή μου να μπω στο Ιερό του Ναού, τα πόδια μου – με την πρώτη ευκαιρία – κίνησαν προς το Άγιον Βήμα αλλά δεν σταμάτησαν παρά του ιερέως. Συνέχισαν προς τον βοηθό καντηλανάφτη, τον εν Χριστώ αδελφό Παναγιώτη που το πρωί-πρωί έφερε επιστολή του Δεσπότη την οποία ο π. Παΐσιος δεν άνοιξε για να μην ταραχτεί και που τώρα στέκονταν πάνω σ’ ένα μικρό αυτοσχέδιο σκαμπό, μάλλον κατασκευή του κ. Χρήστου. Ήταν σκυμμένος προς την γη όταν έσκυψα από πάνω του. Παναγιώτη, έχει έρθει ένας αστυνόμος από την Πτολεμαΐδα, στον παπά δεν είπα τίποτα γιατί φοβάμαι μην ακούσω από το στόμα του τον λόγο που είπε ο Ιησούς Χριστός στον Πέτρο, «ύπαγε οπίσω μου σατανά», είπα. Κάνε προσευχή να μη δαιμονιστεί ο αστυνόμος (λόγο της υποκριτικής παρουσίας του στον Ιερό Ναό). Τα ίδια λόγια είπα έπειτα και στους δίπλα ψάλτες όταν επέστρεψα στο ψαλτήρι. «Κάντε προσευχή για να μην δαιμονιστεί».
         Ότι έπρεπε να σιωπήσω και να αφήσω τον ιερέα, είτε δει και διακρίνει τον αστυνόμο, είτε όχι, το θεώρησα καλό και πρέπον λόγω του ότι στο μυαλό μου ήρθαν τα γνωστά λόγια του Χριστού προς τον Πέτρο, «Πήγαινε πίσω μου, Σατανά, γιατί δεν φρονείς τα πράγματα του Θεού αλλά τα πράγματα των ανθρώπων» (Μαρκ. 8,33). Ο Θεός σκέφτηκα, ας τον φωτίσει για να δει. Ας μην τον ταράξω (και κυρίως να μην τον διακόψω από την λειτουργική του συνέχεια)…
        Αδελφοί, με τις ενθυμίσεις αυτές που είναι κλεισμένες βαθιά μέσα στην καρδιά μου εύχομαι ο Θεός να φωτίσει τον ηγούμενο π. Μάξιμο, τον Αρχιμ. Ιγνάτιο (και τον μοναχό Ευδόκιμο) την ώρα αυτήν της αδικίας προς το πρόσωπό τους. Ο Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ γράφει: «Δύο αγαπημένοι μαθητές ζήτησαν από τον Κύριο θρόνους δόξης. – Αυτός τους έδωσε το Ποτήριό Του (Μτ. κ΄, 23). Το Ποτήριο του Χριστού είναι οι οδύνες…» [ΤΟ ΠΟΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (http://www.imaik.gr/?p=2185 )].
         Ευχόμαστε και για τους διώκτες των πατέρων της Ιεράς Μονής να ανανήψουν σύντομα πριν ενσωματωθούν πλήρως στο σώμα των παρανόμων που ανά τους αιώνες εδίωξαν και σκότωσαν τους προφήτες, σταύρωσαν τον Υιό του Θεού και δυο χιλιάδες χρόνια ασταμάτητα διώκουν και σφάζουν αυτούς που ζουν την πατροπαράδοτη ευσέβεια. Επειδή δεν έχουμε ούτε δάκρυα αλλά ούτε προσευχή για να στεφανώσουμε τους σύγχρονους ομολογητές που δίνουν το παράδειγμα και σε μας τους ράθυμους καταθέτουμε προς τιμή αυτών τα παρακάτω λόγια του αείμνηστου π. Αυγουστίνου Καντιώτου. «Τιμώ, αγαπητοί μου, όλους τους αγίους αλλά περισσότερο απ᾽ όλους αγαπώ τον Χρυσόστομο. Είναι ένας οικουμενικός διδάσκαλος. Ας τον στεφανώσουμε, όχι με λουλούδια αλλά με τα δάκρυα και την προσευχή μας. Όσες είστε μανάδες, δώστε στην Εκκλησία τέτοια παιδιά. Οι ορφανοὶ παρηγορηθήτε απὸ τον ορφανό. Οι φτωχοὶ παρηγορηθήτε απὸ τον εκούσιο φτωχό. Οι πλούσιοι μιμηθήτε το παράδειγμά του. Κι όσοι φέρετε ράσο, προ παντός οι αρχιερείς, μιμηθήτε τὴν παρρησία του.
        Το είπε ο Χριστός· «Εν τω κόσμῳ θλίψιν έξετε». Το είπε κι ο απόστολος Παύλος· «Οι θέλοντες ευσεβώς ζήν εν Χριστώ Ιησού διωχθήσονται» (Β΄ Τιμ. 3,12). Το βεβαιώνει σήμερα το μαρτύριο του Χρυσοστόμου. Δείξτε μου έναν άγιο που δεν πέρασε μέσα απ᾽ το καμίνι της θλίψεως. «Διὰ πολλών θλίψεων δει ημάς εισελθείν εις την βασιλείαν του Θεού» (Πράξ. 14,22). Αν θέλῃς να ζης με το Ευαγγέλιο, θα πας κόντρα με όλους και θα ᾽νε μαζί σου ὁ Χριστός. Χίλιες φορὲς φτωχὸς με τον Χριστὸ παρά εκατομμυριούχος με τον διάβολο. Χίλιες φορὲς τίμια υπηρέτρια παρά φαύλη και ανήθικη κυρία. Χίλιες φορὲς διάκος καὶ καλόγερος με Χριστὸ παρά πατριάρχης ποδοπατών θείους και ιεροὺς κανόνας. Χίλιες φορὲς εξόριστος και στα μπουντρούμια για την αλήθεια παρά άθλιος ρασοφόρος κηρύττων το ψεύδος. Ο Χριστὸς ν᾿ αναστήσῃ στην Εκκλησία μας ιεράρχες του ύψους του ιερού Χρυσοστόμου, δια των ευχών του οποίου είθε ο Θεὸς να ελεήσῃ πάντας ημάς· αμήν» (†) ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος / Απομαγνητοφωνημένη ομιλία, η οποία έγινε στον ι. ναὸ Αγ. Αρτεμίου Γούβας – Αθηνών τὴν 13-11-1966.
Μετά τιμής
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ
Ιεροψάλτης

Χαρίζουν σε άραβες, νησιά του Πολεμικού Ναυτικού!

Όταν ακούτε έναν υπουργό, ιδιαίτερα τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και αρχηγό των ανεύθυνων Ελλήνων, να ωρύεται και να διαρρηγνύει τα ιμάτιά του σχετικά με ένα ζήτημα, τότε να είστε βέβαιοι/ες πως η αλήθεια βρίσκεται στο αντίθετο από ό,τι και αν ισχυρίζεται.

Αυτό συμβαίνει και στην περίπτωση της πώλησης των νήσων Φλέβες και Φλεβοπούλα, απέναντι από την Βουλιαγμένη, που μέχρι σήμερα αποτελούν χώρο άσκησης των βατραχανθρώπων. Τα νησιά αυτά του Αργοσαρωνικού δεν φαίνεται να γλίτωσαν από την μανία της κυβέρνησης, που εκποιεί-χαρίζει τα εδάφη της Πατρίδος μας σε ολόκληρη την επικράτειά της.

και η Ελλάδα των ανάγωγων!

Η κατρακύλα στον τόπο μας συνεχίζεται... Πριν καλά-καλά κοπάσουν οι αντιδράσεις από τις πρόσφατες "μεταρρυθμίσεις" στην Παιδεία, που υποβίβασαν την σημαία από εθνικό σύμβολο σε ένα "ξεσκονόπανο" έπαθλο λοταρίας, το υπουργείο Παιδείας(;) με νέα τροπολογία καταργεί και την αξιολόγηση της διαγωγής των Ελληνοπαίδων!

Οι μαθητές, πλέον, μπορούν άφοβα και επισήμως να είναι τραμπούκοι, αλήτες, αδιάφοροι, κοινωνικά απροσάρμοστοι, προβληματικοί, διεστραμμένοι, αυθάδεις, θρασείς, ύπουλοι, χωρίς αυτό να τους "στιγματίζει" στο απολυτήριο. Έτσι, θα μπορούν μόλις ενηλικιωθούν να αναδειχθούν άνετα σε βο(υ)λευτές, σε υπουργούς, σε πρωθυπουργούς, σε προέδρους της Δημοκρατίας, χωρίς το ήθος τους να έχει την παραμικρή σημασία.

Η Ελλάδα των ... τυχαίων!

«Αἰὲν ἀριστεύειν καὶ ὑπείροχον ἔμμεναι ἄλλων» δηλαδή «πάντα να αριστεύεις και να ξεπερνάς τους άλλους». Τάδε έφη ο Ιππόλοχος από την Λυκία στον γιο του, Γλαύκο, πριν φύγει για την Τροία προκειμένου να πολεμήσει τους Έλληνες. Ο Όμηρος στην Ιλιάδα διέσωσε την σπουδαία αυτή συμβουλή, ελπίζοντας πως θα αποτελέσει δίδαγμα για τις επερχόμενες γενεές και παράδειγμα προς μίμηση.

Όμως, ο Όμηρος δεν μπορούσε ποτέ να φανταστεί ότι οι απόγονοί του θα ήταν τόσο διαφορετικοί από αυτόν. Σίγουρα θα του ήταν αδύνατον να σκεφτεί πως κάποιες χιλιάδες χρόνια αργότερα, οι Έλληνες θα γνώριζαν τέτοια παρακμή, που δεν θα θύμιζαν σε τίποτε τον πάλαι ποτέ ένδοξο λαό.

ΜΕ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ-ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΤΟ 1919 Ο ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ ΣΤΗΝ ΣΑΜΨΟΥΝΤΑ

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Η μεγάλη προδοσία των… «συμμάχων» μας στην Μικρά Ασία.
30 Αυγούστου, επέτειος της μεγάλης τουρκικής επίθεσης στην Μικρά Ασία που έφερε την μικρασιατική καταστροφή και την σφαγή της Σμύρνης.
οι Τούρκοι δημοσίευσαν για πρώτη φορά ένα αποκαλυπτικό έγγραφο που αποδεικνύει ότι με την εντολή των Βρετανών ο Μουσταφά Κεμάλ Αταττούρκ μετέβηκε στην Σαμψούντα για να αρχίσει τον πόλεμο κατά των Ελλήνων και να διαπράξει την μεγάλη γενοκτονία των χριστιανών της Ανατολής.
Το έγγραφο αυτό το κρατούσε η κόρη του στρατηγού Kazım Karabekir, βασικού στελέχους του Κεμάλ και μετά από τόσα χρόνια έρχεται τώρα στην δημοσιότητα, για να φανεί για άλλη μια φορά ποιοι μας πρόδωσαν και καταστράφηκε ο από αιώνων ελληνισμός της Μικράς Ασίας.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Ναζισμός = κομμουνισμός!

Η απίστευτα τραγική "αριστερή" κυβέρνηση έδειξε για ακόμα μία φορά την "ικανότητά" της να ανάγει σε μείζον θέμα το ... απόλυτο τίποτα! Η παντελώς ανίκανη να χειριστεί τα σοβαρά ζητήματα του τόπου κυβέρνηση, παλεύει να δικαιολογήσει την ύπαρξή της με πυροτεχνήματα και κινήσεις λαϊκισμού του χειρίστου είδους.

Όσο και να προσπαθούν οι ζάπλουτοι βο(υ)λευτές του ΣΥΡΙΖΑ δεν πείθουν κανέναν για τις "αριστερές" καταβολές και την "λαϊκή" ιδεολογία τους. Αντιθέτως αποδεικνύουν πως δεν έχουν ιδέα για το ποιος ήταν ο Πρώσος Karl Marx και πολύ περισσότερο ποια ήταν η φιλοσοφία του.

Ο κομμουνισμός, όπως τον βίωσε η ανθρωπότητα σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης, δεν έχει την παραμικρή διαφορά από τον ναζισμό! Τα απολυταρχικά καθεστώτα, τόσο του κομμουνισμού, όσο και του ναζισμού, όπου και όποτε επεβλήθησαν ήταν λαομίσητα, στυγνά και απάνθρωπα.

Στην "εκλεπτυσμένη" σημερινή μορφή του κομμουνισμού, ο εκλεγμένος "κομμουνιστής" πρωθυπουργός μπορεί και αγνοεί το αποτέλεσμα ενός δημοψηφίσματος, επιβάλλοντας ακόμα σκληρότερη λιτότητα στον λαό, που τον εξέλεξε. Αντίστοιχα, σε μία μοντέρνα έκδοση σκληρής "πατριωτικής" κυβέρνησης (αυτό που παλαιότερα θα ονομάζαμε ναζιστική), "φυτεύεται" ως πρωθυπουργός ένας ξενόφερτος τραπεζίτης προκειμένου να υλοποιήσει εθνικά εγκλήματα χωρίς πολιτικό κόστος.

Στις μαύρες περιόδους της επιβολής των κομουνιστικών και των ναζιστικών καθεστώτων, καταργήθηκε και πολεμήθηκε η ατομική ελευθερία, ο πλούτος και η εξουσία συγκεντρώθηκε στα μεγαλοστελέχη του κόμματος, οι αντιφρονούντες βασανίστηκαν και θανατώθηκαν, ο τρόμος και ο φόβος βασίλευε στις ψυχές και στο μυαλό των ανθρώπων.

Ποιος, άλλωστε, μπορεί να βρει διαφορές ανάμεσα στον Idi Amin Dada, στον Kim Jong-il και στον γιο του Kim Jong-un, στον Enver Hoxha, στον François Duvalier, στον Iosif Vissarionovich Dzhugashvili (γνωστό ως Joseph Vissarionovich Stalin), στον Adolf Hitler, στον Nicolae Ceaușescu και στην γυναίκα του Elena (γεννημένη ως Lenuța Petrescu);

Οι θιασώτες τόσο του ναζισμού, όσο και του κομμουνισμού, είναι ως επί το πλείστον άνθρωποι με πολλά complex, με έντονα αισθήματα κατωτερότητος και κοινωνικά απροσάρμοστη συμπεριφορά. Πιστεύουν πως η απολυταρχική και βίαιη επιβολή της εξουσίας θα καλύψει την προβληματική προσωπική κοσμοθεωρία τους.

Ας μην κοροϊδεύουμε άλλο εαυτούς και αλλήλους. Ούτε ο ναζισμός διαφέρει σε τίποτε από τον κομουνισμό, ούτε ο κομουνισμός διαφέρει σε τίποτε από τον ναζισμό. Πρόκειται για τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, που κάποια στιγμή θα πρέπει να χαθεί στα βάθη του ωκεανού χωρίς να υπάρχει περίπτωση να μπορέσει στο μέλλον κάποιος να το ανασύρει.
  

Εγκωμιαστικοί λόγοι του Αγίου Παϊσίου
γιά τον Πατέρα Αυγουστίνο Καντιώτη!


Ο Πατήρ Αυγουστίνος Καντιώτης υπήρξε, αναμφίβολα, «σημείον αντιλεγόμενον». Αγαπήθηκε πολύ αλλά και μισήθηκε πολύ. Άλλοι τον θεωρούσαν εφάμιλλο των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας και άλλοι ―ακόμη και επίσκοποι― τρελό, ακραίο και φανατικό. Αυτό που μετράει όμως δεν είναι η γνώμη η δική μας αλλά η γνώμη του Θεού. Γι’ αυτόν τον άνθρωπο μίλησαν με θερμά λόγια σύγχρονοι πνευματοφόροι άγιοι: ο Άγιος Γεώργιος Καρσλίδης και ο Γέροντας Παΐσιος ο αγιορείτης. Ο πρώτος εκ των δύο, ο προορατικός άγιος της Δράμας, τον θεωρούσε «Μάρτυρα του Χριστού».  Τα μεγαλύτερα εγκώμια, όμως, απέναντι στον Πατέρα Αυγουστίνο να αναπέμπει ο μεγάλος σύγχρονος άγιος της Εκκλησίας μας: Ο Άγιος Παΐσιος ο αγιορείτης! Μέσα από ανέκδοτες, ιδιόχειρες επιστολές του που θα διαβάσουμε σήμερα:
  Εκφράζει τον μεγάλο του σεβασμό προς τον Πατέρα Αυγουστίνο Καντιώτη και τον αποκαλεί «Νέο Χρυσόστομο» της Εκκλησίας!
  Δηλώνει ότι στηρίζει πάνω σ’ αυτόν τις ελπίδες του για την ανόρθωση της Εκκλησίας από την άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκεται!
  Γράφει ότι επιτελεί «θεάρεστο έργο» και δηλώνει πρόθυμος να τον υπηρετήσει κι ο ίδιος!
  Ζητάει τη βοήθειά του για να αντιμετωπίσει αιρετικούς!
  Τον αποκαλεί «Πατέρα» με κεφαλαίο πι.
  Μοιράζει και διαφημίζει τα βιβλία του!

Οι ιδιόχειρες επιστολές του Γέροντος Παϊσίου θα δουν σήμερα, για πρώτη φορά, το φως της δημοσιότητας.



Θέμα: Στρατηγός Ειδικών Δυνάμεων (εα), ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ..!!!!



Γράφει ο Βαφειάδης Αναστάσιος   vafkanast@gmail.com  


Και ενώ μερικά υποκείμενα πετάνε τις εικόνες του Χριστού και της Παναγίας στα σκουπίδια, και άλλα υποκείμενα ξηλώνουν Σταυρούς από συναδέλφους τους, ενώ άλλα υποκείμενα βρίζουν την Ορθοδοξία,
Ο Στρατηγός ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ (εα) κύριος Δρακωνάκης Ιωάννης απαντάει με το πιο κατάλληλο μήνυμα,, όχι απλά για να βγάλουν καντήλες αυτά τα υποκείμενα, αλλά γιατί αυτά είναι τα πιστεύω του, για αυτά αποφάσισε να πολιτευθεί και να αγωνιστεί,,,,,  και είναι διατεθειμένος όπως δείχνουν τα πράματα,,,, 
ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑΞΗ στα πλαίσια της Δημοκρατίας και του Νόμου,,, αν καταφέρει να κυβερνήσει το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,,,, 
 Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ που είναι μέλος στην Διοικούσα Επιτροπή …
Έτσι λοιπόν στο προσωπικό του προφίλ, δημοσιεύει μια σελίδα Χριστιανική, που μια εικόνα όσο χίλιες λέξεις….



ΤΟ «ΠΕΡΙΕΡΓΟ» ΤΖΑΜΙ ΣΑΝ…ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΤΡΕΛΟΣ ΖΗΤΙΑΝΟΣ


Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Σαββάτο νωρίς το πρωί σε μια γνωστή ιστορική πόλη της ανατολικής Τουρκίας άλλοτε ένδοξη βυζαντινή μητρόπολη. Ο καιρός ήταν πολύ καλός και οι βερικοκιές ήταν κιόλας ανθισμένες. Ο ευλογημένος αυτός καρπός είναι ένα από τα κυριότερα ειδή που παράγει η περιοχή.
Αποφάσισαν να κάνουν μια βόλτα στο κέντρο της πόλης και να επισκεφτούν το μεγάλο τζαμί για το οποίο είχαν ακούσει κάτι… «περίεργα».

Όταν βρεθήκαν εκεί η πρώτη έκπληξη ήταν πως το κτίσμα δεν θύμιζε καθόλου μουσουλμανικό τέμενος. Εκείνο που θύμιζε μόλις το αντίκρισαν, ήταν μια κλασική βυζαντινή εκκλησία μετά τρούλου με το ιερό να προεξέχει. Φαίνονταν όμως καινούργιο και ήταν περίεργο που οι κατασκευαστές του αποφάσισαν να παρουσιάσουν ουσιαστικά μια ελληνορθόδοξη εκκλησία για να χρησιμοποιηθεί σαν μουσουλμανικό τέμενος. Ένα άλλο περίεργο ήταν ο κεντρικός μιναρές που δεν ήταν ενσωματωμένος με το τζαμί και δεν… είχε κορυφή, κάτι το πολύ περίεργο για ένα τουρκικό τζαμί εδώ στην καρδιά της σημερινής Τουρκίας.
Πλησίασαν πιο κοντά και στον περίγυρο του τζαμιού. Εκείνη την ώρα υπήρχε εκεί γύρω πολύς κόσμος που συζητούσε με ένταση κάποιο τοπικό γεγονός. Οι μουσουλμάνες με τις κλασικές μαντίλες παρακολουθούσαν σιωπηλές έκτος από δυο που φώναζαν με πολύ έντονο ύφος.

Μαζί με τον κόσμο σε κάποια άκρη ήταν και καμία δεκαριά ζητιάνοι, οι περισσότεροι ρακένδυτοι που φαίνονταν τελείως αδιάφοροι με όσα γίνονταν και συζητούσαν οι άλλοι γύρω τους.
Καθώς πλησίασαν για να παρατηρήσουμε πιο κοντά το τζαμί, χωρίς όμως να μπούνε μέσα μήπως και προκαλούσαν κάποια αντίδραση, ξαφνικά ένας από τους ζητιάνους ξεχώρισε ήρθε πιο κοντά και τους ακολουθούσε με ένα πολύ περίεργο ύφος.
Σταμάτησαν και θέλησαν να μάθουν γιατί τους ακλουθεί. Ο ζητιάνος τότε τους πλησίασε πιο πολύ και με ένα ύφος με νόημα ρώτησε ! Rumlar ? (Ρωμιοί  –Evet, (Ναι), απάντησε αυθόρμητα. Τότε ο ζητιάνος σαν παραλήρημα άρχισε να απαγγέλλει κουνώντας το κεφάλι πάνω κάτω με πολύ γρήγορη και κοφτή φωνή το… «Πάτερ ημών»!!!
Έμειναν άναυδοι και τον παρακολουθούσαν κυριολεκτικά με ανοιχτό το στόμα. Αυτός πολύ γρήγορα αφού τελείωσε έριξε μια βιαστική ματιά και απότομα τους γύρισε την πλάτη του και απομακρύνθηκε με βιαστικά βήματα. Μετά από λίγο άρχισε να τρέχει και γρήγορα εξαφανίστηκε. Κάποιοι εκεί γύρω που είχαν παρατηρήσει την σκηνή γελούσαν και τους υπέδειχναν με κοροϊδευτικό ύφος :
-Aptal, aprtal, Bu adam aptal! Ο ζητιάνος ήταν ανόητος. Ήταν για αυτούς ένας τρελός!

Η σκηνή τους έμεινε μέχρι να φύγουν από αυτή την πόλη. Δεν προσπάθησαν να βρουν αυτόν τον ζητιάνο για ευνόητους λόγους.
(«Από τις περιοδείες δυο ελληνορθόδοξων προσκυνητών στην Μικρά Ασία- Μελιτηνή»).
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου